/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
markling tog
Fra : 1133
Vist : 940 gange
100 point
Dato : 31-08-09 23:03

hej kan ikke finde ud hvo jeg jeg skal stille spgs. jeg har et markling tog
i odrg. embelage katl. nnr 2943 hvad kan det koste

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 31-08-09 23:22
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-08-09 23:47
Accepteret svar
Fra : myg

Modtaget 100 point
Dato : 01-09-09 06:01

Har du en mailadresse, har jeg et bud

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-09-09 08:48

Tror jeg på, myg.

Men det kommer stadig an på fremstillingsåret, selv om embellage er affald får det ældre legetøj til at stige gevaldigt i pris.
Jeg samlede selv en pokkers masse Tekno samt Matcbox biler og arbejdskøretøjer, men æskerne røg jo ud med det samme og bilerne foræret til nabens knægt eller solgt for bolsjer.

Man kan jo tage et nærbillede samt lægge yderligere oplysninger ind på Lauritz auktionsside hvor samlere kan byde, der er ingen salgspligt da man kan trække tingen tilbage.
http://www.lauritz.com/Default.aspx?sflang=da&LanguageId=1

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-09-09 16:24

Skal du kigge/købe Märkling tog og selvkørende biler - alt i HO. Så kør en tur til Tyskland.
Jeg har lige været i Friedrichstadt (lidt syd for Husum) og der er en kørende modelbane af høj karaktér.

Godkendelse af svar
Fra : 1133

Dato : 21-10-09 15:17

Tak for svaret myg.