/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Cut nu det pis!
Fra : bruuno117
Vist : 1041 gange
50 point
Dato : 31-08-09 19:00

Til hvem det nu vedrører (da jeg ikke kan huske navnet). Der er en person der har en vane med at poste vanvittige mængder smilies! Cut nu det pis, det får firefox til at stå af, og det tager evigheder at loadede hvis det da nogensinde sker før lortet crasher min browser!

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 31-08-09 19:03

Helt enig, lad os nu være saglige i det vi er her på kandu for, nemlig at hjælpe hinanden med al verdens problemer. Og lad nu al den "tøsefnidder" og andet små skænderier ligge på hylden.

Vi er her for enten at blive hjulpet eller for at hjælpe andre.

That's it

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-08-09 19:20

Thumbs up til opryddder. Ødelæg bevidst skvadderhovedets tips og indlæg. Måske fatter idioten på et tidspunkt han/hun er uønsket (omend jeg ikke tror på det). Vi har desværre indtil flere dobbeltgængere der vedholdende bliver ved, selvom de er blevet sat uden for døren.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-08-09 19:22

Citat
Thumbs up til opryddder

Nemlig

Kommentar
Fra : tudemarie

Dato : 31-08-09 19:25

Du er lige så skøn som denne mis, Oprydder!

http://www.torbengeist.dk/Vaad%20mis.htm

TK

Dejligt at se den lange liste igen !

Du gør et vidunderligt arbejde for Demokratiet !

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-08-09 19:26

Iøvrigt er Bruno selv en elendig kandu'e med et relativt alt for stort set antal annullerede spørgsmål. Hvilket tyder på enten ligegyldighed eller direkte uartig opførsel (man takker ikke hvor takkes bør).

Kommentar
Fra : tudemarie

Dato : 31-08-09 19:29

Hvorfor hænge sig i fortiden?

Alle de profiler er jo væk!

Hvornår kommer der en liste over de kanduer, som også har mange profiler?

Hvorfor er jeg noget særligt?

Kommentar
Fra : tudemarie

Dato : 31-08-09 19:32

Ryd da hellere op på Kandu.dk ...

Hvad med Månedens Præmie?

Kommer den hver eneste gang?

Ja eller Nej ?

Kommentar
Fra : netop

Dato : 31-08-09 19:32

Citat
Vi har desværre indtil flere dobbeltgængere der vedholdende bliver ved, selvom de er blevet sat uden for døren.

Jeg er meget tilbøjelig til at tro, at der faktisk kun efterhånden er én som desværre ikke fatter en brik af nogen ting...

Kommentar
Fra : tudemarie

Dato : 31-08-09 19:25

--------------------------------------------------------------------------------
Du er lige så skøn som denne mis, Oprydder!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 31-08-09 19:45

I går testede jeg "smiley-side, den fyldte omkring 20 mb, så intet under at der er belastning, også på serveren.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-08-09 19:46

....og "oprydder". Er ikke helt sikker på at alle de i din tråd nævnte er samme skvadderhovede. Skulle det være tilfældet kan jeg sætte navn og adresse på vedkommende. Og HAN er i særdeleshed bortvist så det batter fra sitet.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 31-08-09 19:47

Det største problem er vel at alle har en mening uden at have et brugbart svar, hvilket medfører at sitet bruges til at søge kontakt og smalltalke om nonsens...

Her er et godt eksempel:

http://www.videndanmark.dk/wordpress/?p=181

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-08-09 19:48

Iøvrigt havde det klædt Bruno, ikke at have haft så meget annulleret. De ligner ligegyldighed og manglende respekt for svarerne. Men det kan Bruno måske forklare lidt om, INDEN han angriber andre?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-08-09 19:56

godt gået oprydder. Lad os få eddie_skov alias izhi mv kylet ud når vi nu er igang. Desværre gider tiiiimet ikke tage action.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 31-08-09 20:13

Nu har tudemarie allerede lavet 2 dumme tip - medens debat har kørt:
http://www.kandu.dk/tip20091.aspx
http://www.kandu.dk/tip20092.aspx

Han ef totalt en KLOVN!

Kommentar
Fra : tudemarie

Dato : 31-08-09 20:28

Vi er totalt KLOGE !

Citat
Han ef totalt en KLOVN !

Kommentar
Fra : tudemarie

Dato : 31-08-09 20:31

Vi skulle altså være *I*, som er totalt KLOGE !

(For jeg har kun én profil, lige for tiden)

TudeMarie

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 31-08-09 20:35

Nå ja, nu vi er ved det, så er jeg også pænt træt af alle de klaphatte der konstant poster folks profiler bare fordi de har nogle annulerede spørgsmål, kan det måske tænkes at der ikke var nogle brugbare svar, det er sq ikke med vilje jeg har annulerede spørgsmål, der har muligvis bare ikke været noget jeg kunne bruge.

Kommentar
Fra : tudemarie

Dato : 31-08-09 20:37

Black 3773, Oprydder, IBM760 ...

Kommentar
Fra : tudemarie

Dato : 31-08-09 20:39

Sov Godt ...

Gør Kandu til et bedre sted i morgen ...

F.eks Blacklist de personer, som jeg nævnte ...

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 50 point
Dato : 31-08-09 20:39

Citat
: oprydder

Dato : 31-08-09 20:03

--------------------------------------------------------------------------------

Læg mærke til at oprydder kun kommer med kandu's smiley i hans spørgsmål og tip, der er intet andet der bliver ramt, målet er at tippene ikke kan bedømmes færdige, så kandu må slette dem og det andet mål er at mangeprofilens spørgsmål ikke kan lukkes, men også slettes af kandu.

Ovenstående er kun til morskab for tudemarie, men til stor irritation for mange brugere

Jo mere opmærksomhed denne bruger får, jo længere vil dette "kaos" på kandu fortsætte.

Det er for mig irriterende at skulle tjekke hvilken bruger, der stiller et spørgsmål/tip for derefter at skulle finde ud af om der har været en "oprydder" Som tidligere nævnt er det jo ikke kun profilen oprydder der figurerer med de mange smileys.

Pisse hamrende irriterende at komme til at åbne et spørgsmål/tip for at finde ud af, at det ikke er muligt at "se" det ej heller at komme ud af det igen og

Jeg kunne godt bruge, at der var et sted, hvor det var muligt at se, hvilke spørgsmål/tip, der kun bestod af et utal smileys.

Men så længe dette fortsætter, så er det kun til morskab for tudemarie og ....................... ?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-08-09 20:41

Det er da godt du er træt af det Bruno. Vi der svarer er TRÆTTE af klaphatte der IKKE reagerer og IKKE accepterer. Dette ligner ret kraftigt at man er så uartig, at man beder om hjælp, for derefter ikke orke lige at sige tak. Når så man bliver snuppet (som dig) skal vi høre på al ævlet med at svarene ikke lige....osv. Du er selv en ualmindelig ringe kandu'e. Puds lige dit eget vindue, inden du kaster med sten.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-08-09 20:45

................tjae Ans, måske brækker kandus server sig på et tidspunkt. Så bliver tiiiiimet nødt til at tage ordentlig action, og får spærret svinet ordentlig ude. En gennemgribende oprydning ved samme lejlighed ville være rart.

Kommentar
Fra : tudemarie

Dato : 31-08-09 20:45

Hvorfor er du så "hellig" 3773?

Du annulerer jo selv ...

http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=58032

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-08-09 20:47

Alternativt kunne man indføre nogle oprdentlige regler for deltagelse. F. eks uden de latterlige poæng. Hotmails mv accepteres ikke. Dobbeltprofiler accepteres ikke. Bare for lige at foreslå noget!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-08-09 20:49

Det gør jeg da.. Og prøv at regne det procentuelle ud, NØD. Endvidere er mine annulleringer kun enten ubesvarede, eller med forklaring. Ingen efterladte tråde som f. eks Brunos!

Kommentar
Fra : tudemarie

Dato : 31-08-09 20:50

Hvorfor ignorerer I mig ikke, som foreslået?

http://www.kandu.dk/tip20080.aspx

Citat
Men så længe dette fortsætter, så er det kun til morskab for tudemarie

Nemlig!

Dejligt morsomt ...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-08-09 20:51

7 anullerede og 213 besvarede. Jeg kan tydeligt se sammenhængen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-08-09 20:52

åhhh du er skam annulleret hos mig, sammen med dem jeg ellers kender af skygger. Det blev du med det samme.

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 31-08-09 20:54

Hvad fanen ævler du om 3773, snuppet i hvad? et par svar der er blevet annuleret fordi der ikke var nogen der kunne komme med et brugbart svar, well buuhuu, jeg stå fuldt ud bag mine annulered svar. og hvem er det lige der kaster med sten her!? Det eneste jeg vill med den her tråd var at påpege at det er til gene når ens browser bliver tvunget i knæ, bare fordi en eller anden selvfed hævner lige skal give en eller anden klaphat en lession i takt og tone. Hvis man så bare kunne forudse hvornår man rendte ind i sådan en tråd, så man kunne undgå at klikke, men det kan man som ans jo påpeger desværre ikke :|

Kommentar
Fra : tudemarie

Dato : 31-08-09 20:56

Citat
Ingen efterladte tråde som f. eks Brunos!

Nåh, ikke?

Ja, det har jeg dog ikke kontrolleret.

Er jo heller ikke angiver eller stikker + Blacklister ingen + kommer heller ikke med "kunst" som Oprydder eller ligesindede (Dig!), som gør et godt arbejde for anti-demokratiet.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-08-09 21:00

Din opfattelse og mening er mig uendelig ligegyldig. Knægter jeg ytringsfriheden ved at genere dig er det fint med mig. Du og din slags burde gå ud på banen og lege. Så kan vi andre håbe på der kommer et tog!

Kommentar
Fra : tudemarie

Dato : 31-08-09 21:09

Du afslører da bare dig selv ...

Nazi/Stasi agent

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-08-09 21:17

Nemlig.....

Pas på. Skvadderhoveder der ikke var enige med dem, fik en lille blydims mellem øjnene.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-08-09 21:32

Det var ikke pænt gjort

bruuno117 har 28 annullerede spørgsmål, de 18 af dem er fra før den tid, hvor der ikke var en regel på kandu, at spørgsmål skulle besvares.

Da det "nye" kandu kom til blev gamle spørgsmål annulleret af kandu.

Ja jeg har selv ialt 22 annullerede spørgsmål. De er fra før og efter det "nye" kandu

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-09-09 01:27

Citat
Hvorfor ignorerer I mig ikke, som foreslået?

http://www.kandu.dk/tip20080.aspx

Citat
Men så længe dette fortsætter, så er det kun til morskab for tudemarie

Nemlig!

Dejligt morsomt ...

Som jeg hele tiden har skrevet er han kun ude på at genere brugerne på kandu, ellers var han stoppet med det pjat.

tudemarie er nu blacklistet af kandu, så må vi se i hvilken forklædning han dukker op i, for den sygelige trang til at være destruktiv vil få ham til at vende tilbage.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-09-09 01:50

Godt at se hvor hurtigt at Kandu har fået tudemarie sat udenfor er der virkelig ingen mulighed for at holde dummernikken helt væk, eller ønsker Kandu ikke at blackliste mangeprofilsen for alvor
Bliv ved oprydder, du er ikke nær så destuktiv som mangeprofilsen

Kommentar
Fra : kanduFan

Dato : 01-09-09 05:25

Hurra for Oprydder.
Hurra for Kandu.
Hurra for Månedens vinder.
Hvem mon bliver den heldige i September?

Måske:
kanduFan

?????

Kommentar
Fra : kanduFan

Dato : 01-09-09 06:44

Tak til Kandu for at Blackliste "TudeMarie", et dumt navn!

Vil hellere hedde kanduFan !

kanduFan

Kommentar
Fra : kanduFan

Dato : 01-09-09 06:47

Citat
kun ude på at genere brugerne på kandu

NEJ, jeg er jo kanduFan !

Kommentar
Fra : Sydsted2

Dato : 01-09-09 08:34

En "sjov" måde kandu.dk behandler sine fans på !

kanduFan (Blacklistet af kandu.dk)

Sydsted2

Kommentar
Fra : webm

Dato : 01-09-09 08:46

Citat
En "sjov" måde kandu.dk behandler sine fans på !

En sjov måde, en såkaldt kandufan behandler Kandu på!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-09-09 08:55

Det var dog fan`s......

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 01-09-09 17:09

Det jo ikke smileyernies skyld at din lorte computer crasher.
Du kan prøve at opdatere din browser eller vælg en anden browser eller prøv og ryd op i din computer eller sæt noget mere ram i eller noget.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-09-09 18:50

Rent faktisk er der en anden side hvor browseren får timeout.

Svineri er det eneste ord der dækker.

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 01-09-09 20:09

Min maskine er sku fin nok, og opdateret, 2.1ghz 4gb ram burde være nok. Nå, nok om det, lad os få givet nogle point.

Godkendelse af svar
Fra : bruuno117

Dato : 01-09-09 20:20

Hørt.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 01-09-09 20:27

Ak ja og det holder aldrig op.

Sørgeligt at vi gider at kommentere i denne noget bizare tråd. Ikke at jeg ikke synes det er forfærdeligt som Kandu er blevet ødelagt, men at man gider hidse sig op over de banale ukvemsord o.lign. Luk nu denne tråd og ignorer de ting der kommer fra de forkerte profiler.

Tænk på at oppe over skyerne skinner solen såmænd.

Fortsat god aften til de fleste

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 01-09-09 20:28

Sådan og så ikke mere snak her