/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Download
Fra : kenneth91
Vist : 766 gange
25 point
Dato : 31-08-09 16:42

Nogen der kender en hjemmeside udover www.thepiratebay.org www.uglybits.org www.mybadbits.org www.fileporn.org hvor man kan downloade gratis dansk porno?

Kommentar
Fra : kenneth91

Dato : 31-08-09 16:44

og selfølge virus fri

Kommentar
Fra : tudemarie

Dato : 31-08-09 16:56

Ja, jeg "tør" ikke komme med nogle, for kandu.dk har nogle skrappe regler!

http://www.kandu.dk/rules.aspx

Spørg bageren, for:
Der ligger snegle og boller i vinduet

Kommentar
Fra : kenneth91

Dato : 31-08-09 16:59

okay, det vidste jeg slet ikke.

Kommentar
Fra : tudemarie

Dato : 31-08-09 17:02

Se selv!

Kan du så ik forstå at jeg ik tør?

Det bringer os til, hvad der er tilladt på kandu.dk. Selvom at vi fra tid til anden går vi ind på grupperne, og kigger på alle sendte indlæg i vores emner, påtager vi os intet ansvar eller erstatningspligtighed for indholdet på disse sider. Vi påtager os heller intet ansvar eller erstatningspligtighed for nogen, ærekrænkelse, fejltagelse, fornærmelse, bagtalelse, forsømmelse, løgne, obskønitet, ***pornografi**eller blasfemi der muligvis må medfølge når du besøger disse steder hos kandu.dk. Og lad være med at være dum ved at sende eller transmittere/overføre noget forfærdeligt, truende, ærekrænende, modbydeligt, skandaløst, ophidsende, ***pornografisk***, væmmeligt, ondt, blasfemisk materiale, der på nogen måde kan komme i konflikt med lovgivningen, da dette kunne resultere i en civil retssag. Eller sende noget andet materiale der på nogen måde overtræder loven, for selvom at vi respekterer dit privatliv, har vi desværre intet valg end at fuldt ud samarbejde med hvilken som helst lovmyndighed eller domstol der vil vide hvem der har lagt modbydeligt stof hos kandu.dk.

Kommentar
Fra : tudemarie

Dato : 31-08-09 17:04

Håber da andre er mere modige end mig ...

TudeMarie

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 31-08-09 17:20

www.google.com 's billed søgningsfunktion er meget god. du skal bare slå censuren fra der hvor der står Beskyttet søgning

Kommentar
Fra : tudemarie

Dato : 31-08-09 17:48

Hej Scootergrisen har du b... med din Burka Pige i dag?

Kommentar
Fra : tudemarie

Dato : 31-08-09 18:15

http://www.kandu.dk/tip20044.aspx

Evt. klager sendes til alex2000!

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 31-08-09 18:45

Tja nu er der jo ikke noget ulovligt i at nævne torrent sider, da de ikke i sig selv gør noget ulovligt, selv om der er folk der mener noget andet. Hvis det er lir du leder efter, kan du måske finde noget dansk hjemmelir på nordic-t.org eller empornium.us

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 01-09-09 11:38

Citat
www.google.com 's billed søgningsfunktion er meget god. du skal bare slå censuren fra der hvor der står Beskyttet søgning

- nu ved vi hvad VespaSvinet laver på det beskyttede værksted, bortset fra at svine Kandu til med sin hjernebetændelse...

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 01-09-09 12:01

http://www.btjunkie.org

http://www.mininova.org

http://nordic-t.org/

sidst nævnt kræver dog en bruger/password, og hvor dit sharerate et 1/1

Annuller spørgsmålet
Fra : kenneth91

Dato : 23-10-09 19:00

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål