/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
startproblemer oliver city
Fra : toms2005super
Vist : 1415 gange
50 point
Dato : 29-08-09 17:00

så vender jeg tilbage med en oliver city der ikke vil starte efter råd herfra prøvede jeg at sætte en ny automatchoker i (købt i speedline) men nej det hjalp heller ikke øv den starter første gang og køre i 2-3 sek kan derefter ikke starte den men sætter jeg en klud i indsugningsrøret på luftfilter kan den starte???kan det ha noget med størrelse på dyse eller wa ?håber der er en der har de gyldne svar

Accepteret svar
Fra : scootergrisen

Modtaget 50 point
Dato : 31-08-09 18:31

Der har været skrevet om det der med at det hjælper at sætter hånden for luftfilteret.
Søg eventuelt på cpi oliver herinde på kandu.

Jeg tror nok det var fordi at indsugningsstuden og karburatoren ikke sad helt tæt så der kom luft ind.

Så prøv lige at check at luftfilter og karburator og indsugningsstuden sidder helt sammen og de der strammer bånd er godt stramme.

Prøv og se om det hjælper.

Kommentar
Fra : toms2005super

Dato : 01-09-09 05:48

jeg har haft det hele skilt af samlet igen det skulle være tæt men kan det være en defekt benzin pumpe har prøvet at lave vacum på slangen der begynder godt nok at løbe benzin eller kan det ha nåe med luft filter at gør eller er det bare en lorte knallert

Godkendelse af svar
Fra : toms2005super

Dato : 01-09-09 22:19

Tak for svaret scootergrisen.har nu renset skruet spændt og hvad der ellers er at gøre tror måske den virker chekker imorgen idag kunne den både starte og al muli tak for hjælpen syntes det er kanon der en sådan nogen som dig der gider hjælpe