/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
flash player til U.B. Funkeys
Fra : elsecharm
Vist : 713 gange
100 point
Dato : 28-08-09 16:59

Jeg ville lige sætte U.B. Funkeys spillet igang til min søn og så viste der sig et lille vindue hvori der stod at jeg skulle installere Adobe flash player 9 eller mere. Checkede mit system og så at jeg har Adobe Flash Player 10 Plugin (burde vel komme under kategorien 9 eller mere!!) . Prøvede alligevel at installere Adobe Flash Player på websiden der åbnedede når jeg trykkede "ok" i oplysningsvinduet. Valgte "download" og lukkede så browser mm ned som der stod jeg skulle (til en oplysning bruger jeg Safari browser da den giver mig færre problemer end internet explorer) .. den viste at den gik igang med download men kun et lille vindue og ligesom noget der så ud som "de forberedende øvelser" og så skete intet mere. Kan stadig ikke åbne spillet - får samme besked igen og igen.
Vi har tidligere uden problemer kunnet afspille Funkeys spillet.. jeg husker ikke om det var dengang vi stadig havde internet explorer browseren. Kan det gøre en forskel og hvis ja , hvad gør jeg så ved det??

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 28-08-09 17:13

Prøv at afinstallerer flashplayeren
Hent denne fil hos Adobe
http://download.macromedia.com/pub/flashplayer/current/uninstall_flash_player.exe

Lidt læsestof
http://kb2.adobe.com/cps/141/tn_14157.html

Hent så seneste flashplayer her og installer den
http://www.filehippo.com/download_flashplayer_ie/

Håber det hjælper

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-08-09 01:47

Har du opdateret Windows for nylig? Det kan give de særeste problemer.

Kommentar
Fra : elsecharm

Dato : 29-08-09 09:09

@ Klaudi - vil forsøge mig med dit forslag. Husker jeg ved et uheld sad og fjernede flash player og andre Adobe ting for nogle mdr siden og geninstallerede dem derefter. Havde vist noget liggende jeg ikke brugte mere og tror det med at fjerne installationerne "bare" tog lidt overhånd.
Det underlige er jo også at andre programmer hvor vi bruger Adobe flashplayer ikke har noget problem med at åbne - det er kun UB Funkeys der ikke duer.
@ granner01.. jeg updaterer løbende (hehe - altså ikke mig der løber imens - sorry .. lidt humor skader heldigvis ikke) det windows foreslår der skal updateres.. bruger safari browser og ikke internet explorer.

Kommentar
Fra : elsecharm

Dato : 29-08-09 17:17

Hej Klaudi -dit forslag virker perfekt og nu spiller sønnike UB Funkeys på livet løs - tak for løsningen.

Godkendelse af svar
Fra : elsecharm

Dato : 29-08-09 17:18

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-08-09 19:10

Velbekommen, godt der kom gang i spillet igen