/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
DUBLI ELLER E-BAY
Fra : scooter
Vist : 7461 gange
300 point
Dato : 26-08-09 15:14

Hvem bliver størst af disse 2

MVH. Scoot.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 310 point
Dato : 26-08-09 15:38

Det finder vi aldrig ud af hvis de begge eksisterer i 100 år

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-08-09 21:35

Køb en kugle og sid og kig i den til du får svar.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 26-08-09 23:40

For få år siden var ebay ikke særlig kendt i Danmark,
i dag kender de fleste ebay og de bliver større og større,
derfor ”vinder” ebay helt klart, fordi konceptet er klart gennemskueligt,
en helt lovlig og ok forretning / auktion,.. ingen tvivl om det.

Dubli.com derimod er ’mildt sagt’det rene svindel (i princippet pyramidespil- agtigt)
det kan kun være et spørgsmål om tid,.. inden det bliver lukket, (kort tid)

enhver der har mere end to brikker at flytte rundt med,
vil hurtigt finde ud af at holde ’nallerne’ fra dubli,
det er omtrent lige så ’giftig’ som ”bidrivals”
http://www.bidrivals.com/dk/?gclid=CJr8n_2Vg5wCFWIB4wodGCgXAQ

eneste formål er at tjene mest muligt på kortest tid, (nul skrubler)
plus tømme godhjertede, naive sjæles pengepung,

læs her uddrag af personer som er blevet ’røvrendt’ af http://eu.dubli.com/

Citat
Hvis bevise det betyder:
at jeg har skjulte videooptagelser, 200 kilo papir, som dokumentation og 30 personer, som vil vidne på at de er blevet snydt?

Så nej, det har jeg ikke...

Men jeg oplevelserne fra et ubehageligt møde med en tidligere klassekammerat og hans mentor (eller hvad det hedder) som kom hjem til under dække af at han ville have min hjælp til at kigge på hans forretningsplan.

Mødet starter først ud med at de spørger en masse indtil mine drømme osv og hvordan jeg vil opnå dem.

Da jeg gerne vil være selvstændig, er de klar til at hjælpe mig, det kostede kun omkring 3700 kroner at blive ambassadør hos Dubli og trading firmaet bagved og så får man lov til at skaffe kunder til butiksdelen og nye ambassadører.

Mødet varede vel omkring 1½-2 timer og de brugte ca. 5 minutter på butiksdelen (for de skal jo have et produkt for at det er lovligt) og resten af tiden gik med at forklare og tegne flotte tegninger med hvordan jeg kunne tjene ekstremt mange penge ved at få nye mennesker ind i kæden og hvor meget jeg ville tjene på alle ledene.

Mentoren havde kun været med i få måneder, men havde allerede købt en sportsvogn og et hus i spanien, så det var en fantastisk mulighed... Bullshit!

Alt drejede sig omkring at skaffe nye folk ind, ellers ville jeg aldrig kunne få mine penge hjem!

Min klassekammerat tog desværre sig eget liv, 3-4 måneder efter, så ham kan jeg desværre ikke rigtigt bruge som bevismateriale, men hiver da gerne 2-3 andre klassekammerater frem, som var ude for den samme oplevelse.

Er det samme slags netværk, du søger ledere til?

læs flere her :
http://www.amino.dk/forums/p/8139/71414.aspx

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 27-08-09 08:03

Ok... jeg tror selv det bliver DUBLI engang med tiden... nu kommer de jo på børsen i USA 1/10-2009
den der hedder Nasdaq... DET KAN JO KUN GÅ FREMAD SÅ.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 27-08-09 11:20

Er du meget naiv,.. eller har du aktier i ”firmaet”,. ?

’troede’ du også på Stein Bagger,
http://ekstrabladet.dk/112/article1095085.ece

og Madoff,
http://da.wikipedia.org/wiki/Bernard_Madoff
han var i høj grad også på ’børsen’,.. han var,.. ’så galt’,.. formand for nasdaq.

prøv at ’satse’ ALLE dine sparepenge på DUBLI

Godkendelse af svar
Fra : scooter

Dato : 12-11-09 12:41

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : magnushellerup

Dato : 09-07-11 11:12

Vil gerne lige komme med en udmeldelse fra virkeligheden, altså jeg har personlig aktier i Dubli og jeg har købte dem får 8 dage siden og for 5 dage siden fik jeg en mail fra min bankrådgiver der fortalte at de var steget med 100 % for jeg købte dem i kurs 0.15 cent og nu er de i kurs 0.30 så EA_HS lev livet kedeligt og gem dine penge under madseeren eller undrefore skæbnen, ved at satse en gang imellem...

peace out.