/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hej refi
Fra : dos-man
Vist : 640 gange
474 point
Dato : 25-08-09 17:03

hej refi
hvem er nærig dig eller mig
jeg kan da godt indrømme det men du tror da vist at du er så hellig men hvis nu du tænker lidt tilbage hvad har du så selv skrevet her på kandu

hint:
Om jeg så vil betale når den udløber er en anden historie

så hold dog op med at være så hellig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-08-09 17:15

Citat
så hold dog op med at være så hellig

Jeg er sandelig IKKE hellig....

Men derfra og til at sige "offentligt" at du ALDRIG har betalt - der er sgu lang vej.....

Det er trods alt det vigtigeste på din komputer....

Det aller værste var så at du opfordrer ANDRE til det samme

Personligt er jeg da ligeglad med hvorfra du får dine programmer....

Mine bliver KØBT, bortset fra dem der er gratis fra producnten

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 25-08-09 17:17

God aften dos-man.

Dette spg. hører da vist til i Smalltalk .

Mvh

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 247 point
Dato : 25-08-09 17:21

Citat
men hvis nu du tænker lidt tilbage hvad har du så selv skrevet her på kandu

Hvis du dermed mener jeg skulle have opfordret til ulovligheder så kan jeg ikke erindre nogen

Kommentar
Fra : severino

Dato : 25-08-09 17:23

Jo heller, men han råber nok ud ad et åbent windows!

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 25-08-09 17:25

God aften Severino.

Han må dæleme råbe HØJT, siden du også kan høre det i Næstved .

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 25-08-09 17:27

Og jeg har et kæmpe problem. Nemlig hvad hulen det rigtige svar er. For jeg kunne pokkers godt bruge de mange rare point .

Mvh og be om

Godkendelse af svar
Fra : dos-man

Dato : 25-08-09 17:36

Tak for svaret refi.
Lige præcis
jo det har du hvis man kigger godt efter .
men nok om det
jeg kommer nemlig ikke på kandu igen
så kan i hygge jer
jeg fik nulstillet og skiftet email adresse til kandu som jeg ikke husker p******

det var sg hygligt mens det stod på
men magen til dobbelt moral skal man lede længe efter og du er ikke nogen undtagelse

hvad der er muligt så gør man det sikkert
og refi var din mund fremover for der bliver holdt øje med dig

alt hvad du siger og skriver kan blive brugt imod dig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-08-09 17:43

Citat
alt hvad du siger og skriver kan blive brugt imod dig

Du er da velkommen