/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Undervisning / Spørgsmål
10  Balcanard 580
Hvem gider at oversætte dette?
Fra : ponda
Vist : 716 gange
100 point
Dato : 23-08-09 15:19

Hej... jeg kan ikke skrive engelsk, er der nogle der gider at oversætte dette?

Hej... jeg har budt på flere af dine auktioner.
Jeg mangler lige lidt flere
Det skal sendes samlet og en pakke på 5 kg fra sverige til danmark koster 380 svenske kr som er 280,38 danske kroner.
Husk det når du sender en samlet mail!!!

Accepteret svar
Fra : Flash77

Modtaget 60 point
Dato : 23-08-09 15:24

Hello. I have boot on more of your auctions. I still miss some more. You must ship it seperate. 5kg cost 380 SKR. Equal 280,38 DKR. Remember that when you send together mail.

Så nemt kan det gøres!

Kommentar
Fra : ponda

Dato : 23-08-09 15:29

...står der at det skal sendes samlet, for mig lyder det som om at det skal sendes delt, eller er det bare mig ?

Kommentar
Fra : babee

Dato : 23-08-09 15:30

You must ship it seperate???????

skulle der ikke stå samlet og det er seperatet da ikke det betyder seperat. yuo have to send it i one packed/box.

ville jeg mene

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 23-08-09 16:33

Packet, ikke packed.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-08-09 17:09

Hvorfor dog skrive engelsk til en SVENSKER

De forstår da dansk

Kommentar
Fra : webm

Dato : 23-08-09 17:21

Hvis det er til Sverige, kunne det lyde sådan:

Citat
Hallå ... Jag har erbjudit flera av dina auktioner. Jag behöver bara lite mer bör det sänds och ett paket med 5 kg från Sverige till Danmark svenska kostar £ 380 vilket är 280,38 danska kronor.
Kom ihåg att när du skickar en e-postadress!

Kommentar
Fra : webm

Dato : 23-08-09 17:23

Nå ja, det skal jo ikke være £ 380 men kr. 380

Kommentar
Fra : stjerneboern

Dato : 23-08-09 17:42

Hej. gå dog ind og skriv google.com , når siden kommer så er der 3 små linier, en med sprogværktøjer. Gå ind i den store boks og skriv det du vil, husk at skifte sprog til og fra og klik oversæt, så kommer det på det sprog du ønsker.
meget nemt. Der kan være fejl i det, og du kan også skrive bedre oversættelse.Har selv brugt det endda til græsk . god fornøjelse

Kommentar
Fra : ponda

Dato : 23-08-09 18:21

Takker. Det er en svensk adresse, men de taler kun engelsk i deres auktioner

Godkendelse af svar
Fra : ponda

Dato : 23-08-09 18:22

Tak for svaret Flash77.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 23-08-09 18:29

Svenskerne bruger pesetas for tiden. De er ikke meget værd.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-08-09 23:23

Citat
Svenskerne bruger pesetas for tiden. De er ikke meget værd.

jeg troede det var lire ??? for nogle år siden købte jeg en kjole i Domodosola i norditalien, til min danske veninde - den kostede 455.000,00 Lire
så du kan tro der var "returkommision" .................. så det kunne jeg finde på igen .......
Resten er op til dig .... prøv at skrive dansk, i stedet for alt det vrøvl du kan læse i dette spørgsmål .