/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Fjernundervisning / Spørgsmål
10  jensalexa.. 300
HVOR I VI HENNE
Fra : klumme_k-rumme
Vist : 1043 gange
45 point
Dato : 21-08-09 04:54

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 21-08-09 05:01

oG LAD ENDELIG VÆRE MED AT KLIKKE PÅ ET link________

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 21-08-09 05:06

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 21-08-09 05:52

Ja, jeg tør sq ikke klikke på dit link!

Så jeg kan ikke svare på dit spørgsmål.

Burka

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 45 point
Dato : 21-08-09 08:15

Lyngmøllen i Grønnestrand

Kommentar
Fra : pilgrimmen

Dato : 21-08-09 08:40

Jeg tror, vi er i Dybbøl.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-08-09 09:00

Jylland et sted ude vest på.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 21-08-09 09:32

Dybbøl mølle er hvid og er ikke omgivet af hede som på billedet.

Så skulle den da have ændret sig siden 68` da jeg så den sidst.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-08-09 11:16

Skøn mølle og skønt landskab. Hvor det er skal jeg ikke gætte på.

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 21-08-09 11:31

Nåh - Inde hos "dårlig ven", så det gør ikke noget hvis PCem tager skade.

Burka Mølle

Burka Gade 666

Burkaland

Godkendelse af svar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 21-08-09 12:14

Tak for svaret bentjuul.
http://www.fjerritslev.dk/Default.aspx?ID=34
Man skulle jo tro, du havde været der...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-08-09 12:16

Jeg har været der

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-08-09 12:20

Bemærk jer Burka alias kingston's tip http://kandu.dk/tip20040.aspx

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 21-08-09 12:33

Ser man godt efter kan man ane kragernes madpakkerester på billedet

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 21-08-09 12:43

Citat
Bemærk jer Burka alias kingston's tip http://kandu.dk/tip20040.aspx

Tak for servicen bentjuul

MvH
Burka & kingston

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-08-09 13:47

Citat
Tak for servicen bentjuul

MvH
Burka & kingston

det var nu mere for at fremhæve og udstille din utroværdighed, men selv det fatter du ikke men jeg gentager da tippet http://kandu.dk/tip20040.aspx

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-08-09 14:19

Det er altså snyd, når man har været der.

Kommentar
Fra : kingston

Dato : 21-08-09 18:02

Nåh, jeg troede det var for at vise et godt Tip

Så må jeg have misfortsået noget.

Men i øvrigt var det helt på beregning.
For at se om I var vågne, og det var I jo.

Og så slut for nu.

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 21-08-09 18:18

Kan ikke lade være:

Jo, jeg fatter det.

Og at du ikke kan komme med bare ét eksempel på at jeg har "omskrevet" noget du har skrevet,
eller fortælle hvem den gamle profil er, som du fabler om, ja, det er da heller ikke specielt troværdigt.

Når men det kan man jo "diskuterer" frem til Juleaften 2020, og det gider jeg dog ikke.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-08-09 20:02

Citat
Kan ikke lade være:
og sådan vil du fortsætte under mange forskellige profilnavne indtil kandu får fat i nakken på dig og ja du er utroværdig, og du omskriver hvad der passer dig. Se selv efter i dine slettede spørgsmål.

her er det seneste eksempel på din utroværdighed http://kandu.dk/tip20040.aspx

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-08-09 20:41

Citat
For at se om I var vågne, og det var I jo
forny dig - den har du brugt ved hver afsløring

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 22-08-09 05:38

Burka <burka@operamail.com>

Jeg er færdig med at bruge Burka & kingston!

Vil kun bruge "Burka" til at "købe svar for" (Nu da jeg alligevel har den profil)

*****************************************************************
Og hvis du skulle komme i tanke om hvad det var jeg "omskrev" eller det med denne "æld gamle profil", så kan du jo sende en e-mail til: Burka <burka@operamail.com>
*****************************************************************

Med venlig Hilsen til Bent Juul fra Burka

Burka <burka@operamail.com>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-08-09 09:30

Burka = kingston = TimFlip

Citat
Vil kun bruge "Burka" til at "købe svar for"
Nåh, så bliver vi spammet af de andre