/ Forside/ Teknologi / Netværk / NetWare / Spørgsmål
10  Klaudi 110
Netværk
Fra : Bente1962
Vist : 777 gange
20 point
Dato : 20-08-09 19:33

Jeg har et trådløs netværk - når jeg spiller og downloader stopper den efter kort tid og når jeg spiller skriver den tit i´ngen forbindedelse til serveren....... ret irriterende. Laver jeg noget på nettet saver den ca hvert minut og stopper kort.

Nogle der kan hjælpe mig ?

Hilsen Bente

Accepteret svar
Fra : dos-man

Modtaget 20 point
Dato : 20-08-09 20:19

måske dette kan gøre det !!

egenskaberne på det trådløse netkort under strømstyring:
Vælg en balance mellem strømforbrug og adapterydelse.
Standard: Strømindstillinger baseret på computers strømkilde.
Laveste: Maksimal batterilevetid.
Højeste: Maksimal ydelse.
-----------------------------------------
eller hvis der er en funktion der hedder strømstyring så fjern fluebenet
tillad computeren at slukke for denne enhed for at spare strøm

----------------------------------------------------------------------------------------

Kommentar
Fra : severino

Dato : 20-08-09 21:34

Jeg ville nok fortrække at se lidt på firmwaren i dit netværk, måske har den en fej, som er rettet i en nyere udgave af den.
Så ville jeg se lidt på den trådløse del, hvor meget effekt der sendes ud, o i din pc, hvor stor signalstyrken er på den.
Jo bedre forhold signalet, og hermed antennerne har det, jo mere stabilt bliver signalet.
Husk trådløse signaler går den direkte vej,lige som en lygte heller ikke kan lyse omkring hjørner!!!

Godkendelse af svar
Fra : Bente1962

Dato : 22-08-09 07:01

Tak for svaret dos-man.