/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
kinesisk kjole
Fra : bæffer
Vist : 5718 gange
80 point
Dato : 19-08-09 23:20

Hejsa

Er der mon nogen der kan hjælpe med hvor jeg får fat i en ægte kinesisk kjole? - den må ikke være for dyr - ikke mere end 800 kr.
Er der nogle gode netbutikker der kan anbefales (helst ikke i USA) eller nogen der importere hjem til Danmark.

På forhånd tak for hjælpen

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 19-08-09 23:35

Prøv om du kan finde den inden for EU. Ellers får du et opkrævnings smæk fra post danmark på 140,- bare for at opkræve momsen alene. Så kommer momsen oven i. Bare lige et tip.

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 19-08-09 23:39
Accepteret svar
Fra : snerose

Modtaget 80 point
Dato : 20-08-09 05:44

Prøv på QXL.

Der har jeg købt en helt ny én i flot grønt satin for under 300 kroner.

Her er et direkte link til kinessike kjoler, og der er meget billige:

http://www.qxl.dk/search/search.asp?txtSearch=kinesisk%20kjole&Adv=1&catalog=5&Catg=1&InTitleAndDesc=1

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 20-08-09 05:46
Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 20-08-09 08:14

Hej en anden mulighed er "Kina i Søborg". En fysisk butik der bl.a. har denne kjole til kr 289,- du kan også få tilsendt varer derfra, hvis du ikke bor i nærheden

http://www.kinaisoeborg.dk/shop/kort-kinesisk-kjole-303p.html
http://www.kinaisoeborg.dk/shop/cms-10.html

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 20-08-09 09:30

Husk også at snøre fødderne sammen

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 20-08-09 14:15

Der ligger en butik på vesterbrogade som sælger det. hvis du bor i københavn.
Den ligger på højre side af gaden hvis du kommer inden fra hovedbanen.

Kommentar
Fra : kingston

Dato : 20-08-09 17:02

Der ligger 3 Kinabutikker i Rosengården, København K.

Den ene med kjoler og andet tøj er til venstre, hvis man går med af Fiolstræde.

Rosengården 13-14 1174 København K Åbningstider: man-tor 10:00-17:30fre 10:00-18:00lør 10:00-15:00. Kontaktinformation: Tlf: 33 15 33 68 fax: 33 32 93 65

Og denne:
New China Trading, Gammel Kongevej 133, Frederiksberg

Hvornår: Man.-fre. kl. 9-18, lør. kl. 9-16

Hvordan: Tlf. 33 31 33 22

Kommentar
Fra : kingston

Dato : 21-08-09 18:28

Var i Rosengården i dag. Kjoler til 200, sagde den kinesiske ekspeditrice (hvis det hedder sådan i dag?). Ganske nydelige, men jeg går ikke med kjole selv.

Du kan jo kigge forbi, om det er noget for dig eller ej.

kingston

Kommentar
Fra : kingston

Dato : 23-08-09 05:10

Tip fra en skurk:

Ja, nu ved jeg godt, at ingen tager mig seriøst, og det er der heller ikke grund til

Men ku´I ik ta´og : "Afslutte jeres spørgsmål", når nu det vælter ind med gode seriøse (ja ikke fra mig, naturligvis) svar ?????

Hvad enten det drejer sig om Kinakjoler, politik, religion, som jeg "tilfældigvis" er med i, her på falderebet.

Ikke for at give mig points!, men fordi det da er "spændende" at vide, hvem spørgeren "belønner".

Hygge Hejsa + Go´ Søndag

Burka, kingston & TimFlip

= -25 points + 0*

Kommentar
Fra : bæffer

Dato : 23-08-09 20:50

Jo jeg skal nok afslutte det - men vil da gerne være sikker på at have fået alle guldkornene inden men ja der er kommet rigtig mange gode tip - tak for det og jeg skal nok snart finde ud af hvem der skal belønnes snarest

Godkendelse af svar
Fra : bæffer

Dato : 11-10-09 12:44

Tak for svaret snerose - bedre sent end aldrig Jeg skal først bruge kjolen i næste mdr men har besluttet mig for at købe den via qxl - som jeg i øvrigt før har brugt med stor success.