/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Advokatselskabet Egeparken.
Fra : vedikkealt
Vist : 1204 gange
100 point
Dato : 17-08-09 21:43

Er der nogle her der har erfaringer med dette Advokatselskab...???

Historien kort....

For ca. et år siden blev jeg bombarderet med chikane breve og pakker, da der var en som havde tømt et Kupon hæfte i mit navn...

Jeg returnerede ALT via det lokale posthus, tydeligt mærket retur.

Nu er jeg så det sidste halve år blevet chikaneret af Advokatselskabet Egeparken, med en masse skrivelser om, at jeg skylder så og så meget...

Jeg har set kopier af disse indmeldings blanketter, hvor det er meget tydeligt ,at det IKKE er min skrift.

Da vi kunne få SP penge mente dette Advokatselskab at jeg skulle hæve dem og få betalt min gæld....

Jeg har gentagne gange skrevet til dem via mail, at jeg IKKE skylder noget som helst...

Kan jeg politi anmelde dem for fortsat at jagte / true mig...???

Eller hvordan Sxxxx slipper jeg af med dem igen...???

Accepteret svar
Fra : bibsamie

Modtaget 110 point
Dato : 17-08-09 22:07

vedikkealt

du skal afvise samtlige rykkere skriftligt og sendt som anbefalet post, mail dur ikke i en eventuel retssag, husk de må ikke registrere dig i RKI hvilket de uden tvivl prøver at true dig med, får du sådanne rykker ellr trusselsbreve med RKI så send en kopi til RKI på RKI@RKI.dk så teger de normalt sig af sagen og du modtager et brev til underskrift at du skal acceptere at de ikke må registrere dig, det lyder bagvendt men sådan er det, så kan de ikke registrere dig før der forligger en dom, hvilket der ikke vil komme ifølge dine oplysninger.

dbh
Per

Kommentar
Fra : transor

Dato : 17-08-09 22:15

Det duer ikke med politianmeldelse.
Egentlig burde du få en advokat til at ordne den sag for dig, men det er da ærgerligt at skulle bruge udgift på det.
Send selskabet et pænt og høfligt brev hvor du forklarer at alle kravene stammer fra chikane, og at du aldrig har bestilt eller beholdt de varer, som det drejer sig om.

Skriv også at du ser frem til en svarskrivelse hvor de erkender at det forholder sig sådan. Eller i det mindste et svar på dit brev.

Forklar også at de hvis de ikke er enige hellere med det samme må gå i retten med deres fordringer, så i en gang for alle kan få sluttet den sag.

Det vil formentlig få dem til at holde kæft.
Deres taktik er formentlig at plage folk til de betaler, bare for at få fred.

Tag det roligt hvis de truer med registrering af dig som dårlig betaler. Det er nemlig ikke tilladt, når man strides om beløbene.

Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 24-09-09 18:24

Tak for svaret bibsamie.

En skam jeg ikke kunne dele pointene, til de 2 der har svaret i dette spørgsmål.

Men umiddelbart efter jeres svar sendte jeg dem et anbefalet brev, hvor i jeg venligt men bestemt oplyste de faktiske omstændigheder, og at jeg så frem til at også deres chicane stoppede.

Det er nu over en måned siden, og jeg har intet hørt fra dem siden da...

Bedste hilsner fra vedikkealt