/ Forside/ Interesser / Hus og have / Murerarbejde / Spørgsmål
10  janik 840
Fliser i badeværelse
Fra : LoneG
Vist : 4674 gange
65 point
Dato : 12-08-09 22:36

Er der nogen der kan hjælpe os med et prisoverslag for arbejdslønnen for udskiftning af fliser på vægge og gulv i et 8 m2 badeværelse?
Og evt. også inklusiv prisen for fliserne...

Kommentar
Fra : janik

Dato : 12-08-09 22:59

Du skal nok regne med at prisen for opsætning er 500 kr pr m2
+ fliser.
Med redrivning bliver det omkring 800 kr pr m2 og det er nok lavt sat.
Men fint en (privat) murer for det bliver dyrt fordi hvis du ville have en fast pris
bliver prisen sat efter opret af vægge og gulv..

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 12-08-09 23:40

Det er gratis at få en håndværker ud og give et tilbud. Det afhænger jo også af om du vælger fliser til 99,- eller 599,- pr. m2

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 32 point
Dato : 13-08-09 08:32

Løst anslået ca 30000,-

Arbejdsløn for at fjerne gamle fliser, afretning/spartling af vægge og gulv, opsætning af nye fliser, fugning, flisernes + øvrige materialers pris

Kommentar
Fra : transor

Dato : 13-08-09 08:54

Det er ikke gulvets men væggenes areal, som afgør prisen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-08-09 09:37

Citat
udskiftning af fliser på vægge og gulv

Nå nå - gulvet tæller vel også

Men som flere er inde på:

Det er komplet umuligt at give en "ordentlig" pris på uden at se det.

Godkendelse af svar
Fra : LoneG

Dato : 20-08-09 21:18

Tak for svaret dova. Vi må se..................

Kommentar
Fra : Bowie520

Dato : 08-10-09 12:01

Giv mig 5000.- så laver jeg det alt efter hvor i bor...

Hilsen Anders (Mureren.....)

Kommentar
Fra : Bowie520

Dato : 08-10-09 12:02

Men i søger selv for fliser...

Anders