/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Kan ikke se harddisk
Fra : helpmeifyoucan
Vist : 553 gange
50 point
Dato : 09-08-09 10:36

Jeg har haft en almindelig ekstern harddisk som netværksharddisk, tilsluttet netværket gennem en server (Linksys Storage Link NSLU2). Inden den kunne bruges der, skulle den formateres til det format, som serveren brugte. Nu vil jeg bruge den som almindelig harddisk igen og tilslutte den computeren via usb-stikket. Men harddisken kommer slet ikke frem i "denne computer"? Hvordan kan jeg komme til at se den formatere den, helt almindeligt?

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 09-08-09 10:38

Du skal importere den i diskhåndtering.

Kommentar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 09-08-09 10:55

Hvor gør man det?

Accepteret svar
Fra : peet49

Modtaget 60 point
Dato : 09-08-09 10:58

Højreklik på denne computer/administrer/diskhåndtering, find og marker disken/importer.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 09-08-09 20:23

Metoden afhænger af computeren styresystem. Det peet skriver er kun for nyere windowssystemer.

Godkendelse af svar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 27-10-09 23:32

Tak for svaret peet49.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 28-10-09 07:52

Selv tak.