/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
kode glemt til router
Fra : bibsamie
Vist : 956 gange
100 point
Dato : 08-08-09 20:46

Jeg har i mine gemmer fundet en D link router men den spørger til en kode, og den har jeg fan glemt er der noget at gøre der, eller skal den på genbrugen

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 08-08-09 20:50

Der er et lille hul bagpå, der kan du presse en udrettet papirclips eller lignende ind og holde inde i 15-20 sekunder, så er routeren nul stillet og du kan gøre som dengang den var helt ny

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-08-09 20:53

Herefter er adgangskoden "admin" skrevet med små bogstaver, og adgangskoden skalstå tom.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 08-08-09 21:20

det viste sig så at det var en cisco router, men rådet vikrde også derpå, så er det bare hvor sætter jeg en ny kode

Godkendelse af svar
Fra : bibsamie

Dato : 08-08-09 22:01

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-08-09 23:50

Selv tak - fandt du ud af opsætning og kode på din Cisco ?

Kommentar
Fra : grokraft

Dato : 11-09-09 05:33

cisco password

ena conf t enable password xxxxx derefter

exit write

Kommentar
Fra : grokraft

Dato : 30-10-09 18:41

jo
Kan godt hjælp dig, men det er jo også det jeg lever af så en mail på mogens8000@yahoo.dk

med venlig hilsen Gr.