/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
T68i eller T310
Fra : ryan1
Vist : 287 gange
25 point
Dato : 14-04-03 16:33

Jeg står og skal vælge ny mobil. skal jeg købe sony ericssonT68i eller sony ericsson T310 hvad er forskellen og kvilken er bedst jeg kender lidt til T310´eren og vil gerne vide om der også er muligt at lave forskellige temaer i t68i som man kan i t310 hvilken skal jeg vælge, hvilken kan jeg have det sjovest med (billeder, temaer, noki billeder beskeder) og hvilken er mest holdbar.

Kommentar
Fra : Djkruntz

Dato : 15-04-03 09:12

Ja, det er muligt at lave forskellige temaer på en t68i. Jeg kan også anbefale en t68i der er meget jeg savner ved den tlf. Der er kun nogle få negative ting ved t68i som: Ingen polyfonske ringetoner, Kun 256 farver, dårlig opløsning, langsom.
Men den er solid og holdbar plus at det er et fed design.

Kender desværre ikke så meget til t310 men kan henvise til et link : http://www.sonyericsson.com/t310/flash.asp?lang=en

Ellers er der mange butikker hvor de giver en lov til at kigge nærmere på telefonerne.

Jeg kan kun sige at jeg ville købe en t310.

Kommentar
Fra : jbomholt

Dato : 15-04-03 23:06

Men t310 har ikke bluetooth og såvidt jeg kan se heller ingen kalender / opgave / aftale funktioner - jeg har selv lige investret i en T68i for 1099 med Sono. Variant og billigzone

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 19-04-03 20:45

Problemet (eller fordelen om man nu vil) er at t68i falder voldsomt i prisen nu de to nye fra S//E er kommet.. Hvis du idag køber en t68i til f.eks. 1200 så vil du om et par måneder ikke kunne få ret meget for den.
Har prøvet t310 (synes den er for grim, men det er jo smag og behag) og den har mange forskellige ting man kan lege med. Nokia billedbeskeder skal man nu nok ikke regne med at kunne bruge....
Men vil du have en telefon der dur så få dig en SPV.

I den får du 68000 farvers stort display,
mms, email og sms.
Messenger.
Spil.
Den har indbygget MP3 afspiller..
Du kan afspille film på den.
Den kan afspille wav-filer når den ringer i stedet for kedelige polyfoniske ringetoner.
Med som standard er desuden kamera, usb-kabel og headset.
Du kan lave eller downloade og overføre themes osv.
Og meget meget mere til.

Har den selv og med den nye opdatering af software så kører den bare kanon. Den fås fra ca. 2000,- (det er altså en tlf. til 7000 hvis man vælger at købe den fra ny uden abb.)
Der er ikke problemer med at låse den op selv så du kan køre med andet end orange. Det tager 2 min. og er pærenemt.