/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Trådløse fugle
Fra : o.v.n.
Vist : 887 gange
50 point
Dato : 08-08-09 13:26

Her på Kandu var der for nogen tid siden et spørgsmål, hvor en af svarerne viste et link til nogle fugle som "sad" på en ledning, det vil sige der var ingen ledning og der blev vist nok spurgt om det var dyrplageri at fjerne luft ledninger, selvfølgelig kan jeg ikke finde hverken spørgsmål eller pipper nogen som kan hjælpe ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-08-09 13:34

Ærgeligt at jeg ikke havde set det spørgsmål, så havde jeg ikke behøvet at oprette det med svalerne igår

Nå men jeg fik da heldigvis også nogle positive link's

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-08-09 14:21

Jeg kan også huske pipperne som sad på en trådløs forbindelse.
Men hvor.......................??

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 08-08-09 14:34

Er det dette billede du mangler?
http://peecee.dk/upload/view/185032/full

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-08-09 14:41

Det er det helt sikkert Klaudi.... så nu kan o.v.n få ro i sjælen igen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-08-09 14:41

Der er den jo Klaudi.................. så forhøjer ovn nok de point.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-08-09 14:46

Eyvind...o.v.n er jyde, har du helt glemt det

Men det kan da være han overgi'r sig, når vi mopper ham

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 08-08-09 14:54

Ha ha, den er da sød..

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 08-08-09 15:03

Jeg mangler noget trådløstag så solsorten ikke sidder og føjter om morgeden kl 3:00

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-08-09 15:25

Glæd dig til alle de gratis stjerner klaudi

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-08-09 15:29

Citat
Der er den jo Klaudi.................. så forhøjer ovn nok de point.
jo det er den var det et link til Peecee dengang i spørgsmålet ? Hvis point skal forhøjes så vil jeg have syn for sagen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-08-09 15:30

Den er ski da skæg

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-08-09 15:41

Citat
var det et link til Peecee dengang i spørgsmålet ? Hvis point skal forhøjes så vil jeg have syn for sagen

Ingen kan overhovedet være i tvivl om, at du er ægte jyde

(bare fordi du ikke selv kan finde tråden)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-08-09 15:45

I skal ikke følge Nordsted1s opfordring til at moppe

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-08-09 15:58

Jeg klarer den også fint helt alene

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-08-09 16:04

Ok så skyder jeg 100 point ind i spørgsmålet.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-08-09 16:09

Har den på pc, har uploadet den til peecee, kan ikke huske hvor jeg har den fra

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-08-09 16:19

Klaudi, jeg tror o.v.n mener at han gerne vil se den tråd, hvor billedet blev vist første gang?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-08-09 16:27

Jammen det er jo trådløs ......................... så det kan man slet ikke.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-08-09 16:31

Citat
Jammen det er jo trådløs ......................... så det kan man slet ikke
Jo da trådløs er også udbredt i Jylland

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-08-09 16:37

Jeg leder og søger med lys og lygte, eller hvo'n det nu er man si'r

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-08-09 16:44

Klaudi.... jeg har også forsøgt at finde tråden -- eller måske den netop er undertrådløs for det er vel ikke under fugle eller smallsnak??

o.v.n for pokker da, giv nu bare klaudi, sin fortjeneste.... hø hø bliver spændende at se hvad det kan blive til-- moppe moppe moppe

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-08-09 16:47

Glemmer du - så husker jeg, eller hvordan er det nu den lyder jeg fandt den selv, så ingen pointforhøjelse i denne omgang, Klaudi og jeg har sikkert set den samme sted som jeg, og det var også oprindelig på Peecee: http://www.kandu.dk/Spg137017.aspx
jeg begyndte at lede allerede i aftes, da Nordsted1 stillede spørgsmålet om svaler uden tråd at sidde på

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-08-09 16:49

Der var'n jo

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-08-09 16:49

Tak for svaret Klaudi. det var lige netop det billede hvor Severino har den fra, vides ikke
Nordsted1 må gerne moppe videre, jeg får ikke flere mails fra denne tråd

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-08-09 16:53

Velbekommen

Det er jo lige der jeg har sakset billedet fra http://www.kandu.dk/Spg137017.aspx

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-08-09 16:54

Der var den jo.... den tråd havde jeg slet ikke set.... tro det eller ej

Der fik jeg jo også svar på mit svalespørgsmål

o.v.n... det er snyd du har tyvstartet

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 08-08-09 17:11

- er det benløse fugle man bruger til trådløs???

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 08-08-09 17:44

Citat
Der var den jo.... den tråd havde jeg slet ikke set.... tro det eller ej

Der fik jeg jo også svar på mit svalespørgsmål

ØØHH????????

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 08-08-09 17:51

Fru Norsted gå og næg dig