/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
billig gas til vognen hvor????
Fra : steffen15
Vist : 2157 gange
100 point
Dato : 06-08-09 20:09

´Hej jeg har købt en campingvogn og jeg skal snart på tur (=¨

hvor kan jeg købe billig campingvogn gas i vejle??? har flasken...

mvh steffen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-08-09 20:11

Hos campingvognforhandlere og en del servicestationer.....

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 06-08-09 20:12

er klar over hvor man kan købe det men vil godt vide hvor man kan få det til den bedste pris. der kommer vel nogle campister!

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 60 point
Dato : 06-08-09 20:17

Hej.
XL byg har tilbud i denne uge på byttere.

Godkendelse af svar
Fra : steffen15

Dato : 06-08-09 20:19

Tak for svaret piaskov.

nice

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-08-09 20:19

takker.

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 06-08-09 20:24

Nå, så kunne du måske osse fortælle os hvilken flaske du har. Det er nemlig ikke ligegyldigt. Er det en 10 eller 11 kg's flaske, så er det nok BP eller Primagaz.

XL-kæden plejede at have relativt billig bp-gas: Sjællandsgade 16-18, 7100 Vejle. De tar pt. 159 for en 'ombytning' af en 10 eller 11 kg BP-flaske.
Men er din flaske en Primagaz flaske, så vil jeg foreslå Silvan Vejle, Damhaven 7, 7100 Vejle

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 06-08-09 20:27

6 kg flaske kan heller ikke se at xl byg køre tilbud især ikke på deres side

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-08-09 20:29

Du har sq da ikke snakket om 6 kg. og hvis det er til campingvogn er det vel 10 kg. letvægts

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 06-08-09 20:30

Nu må du altså fortælle hvilken flaske du har

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 06-08-09 20:34

jeg har en orange 6 kilos gas flaske.... det er en lille campingvogn

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 06-08-09 20:43
Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 06-08-09 20:50

så lige at det ikke var opfylding på xlbyg kun ombytning,. må prøve nogle servicestationer.....

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 06-08-09 20:50

OK, så ville jeg kalde den gul, ikke orange.

BP bytter alle den slags flasker, så der er ikke andet for end at du må besøge XL og forhøre dig. Ellers er der BP's egne depoter, men de er ikke billige.

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 06-08-09 22:41

Steffen - der er heller ikke opfyldning på servicestationer, (selvom de måske stadig sælger Auto-LPG til tanke - se http://www.test.oliebranchen.dk/upload/salgssteder_for_autogas_i_danmark_001.xls ).
I praksis hedder det ombytning når vi snakker flaske-gas i DK.

Bedste bud er, at du kører syd for grænsen. Der er der muligheder og det er billigere.