/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Gratis Nero brænder program!
Fra : Eyvind
Vist : 689 gange
50 point
Dato : 06-08-09 16:01

Omtale af dette tip.
http://www.kandu.dk/tip19975.aspx

Det er gratis...................men en tyndbenet udgave, så jeg smed den ud igen, og kører videre med min Nero 7 som følger med en af mine brændere.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-08-09 16:07

http://nero.dk.malavida.com/d5219-download-gratis-windows

Free..................Det stod der også på Neros hjemmeside, da jeg afinstallerede den.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 06-08-09 16:11

Hej Eyvind.

Hvad er lige dit spørgsmål

Mvh

Kommentar
Fra : severino

Dato : 06-08-09 16:20

Nåh! Det fattede du HELLER ikke et spor af, men det gjorde vi i Næstved.

Nu behøver der heller ikke være et spørgsmål i alt, det var da en rar information at få, og så er det bedre at give lidt point, end en flok demonstrative paphoveder giver 0 stjerner i et TIP.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 06-08-09 16:46

God eftermiddag severino.

Citat
Det fattede du HELLER ikke et spor af

Du er godt nok ude med riven .

Nu skal jeg sgu spise kiks igen, http://kinagrill.dk/ for jeg ved skutte, hvad der er, jeg HELLER ikke fatter

Mvh

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-08-09 19:07

Jeg må vist HELLERe komme med en forklaring.

Examinator påstod at den NERO 9 var en craket udgave.
Det syntes jeg var synd, da det er en fuldt lovlig udgave som alle må bruge.

Dog skal der tilkøbes for at få fuld udbytte af den.......så derfor beholder jeg min "Nero7"

Det var det hele, og ikke for at genere nogen.

Ps. Jeg lod den sætte ind i samme kategori for at evt. brugere kunne se det.

Du får ingen tudemarie, men nogle Cream hakers. (der kan være mere smør i hullerne)

Accepteret svar
Fra : heller22

Modtaget 50 point
Dato : 06-08-09 20:34

God aften Eyvind.

Det er helt fint med mig. Jeg vidste godt, at det var en lidt tynd udgave. Men for nogle, der ikke lige har et "her-og-nu"-brænderprogram, er det sikkert helt fint.

Og jeg føler mig IKKE generet af dig, kun af ham Severino. Han har det med at drille .

Nu vil jeg tage en kop kaffe, desværre uden Cream hakers til.

Vi ses

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 06-08-09 20:41

du kan selv være et paphovede severino

Citat
http://nero.dk.malavida.com/d5219-download-gratis-windows

på den side står der trial version

på neros hjemmeside kan du ikke finde nogen gratis version.

så hvis mig et officielt link eller beskrivelse og jeg vil bøje mig i støvet, ind til da er det mig der har ret

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 06-08-09 20:42

Tak for svaret heller22.
Og fem * for at forstå spørgsmålet som ikke var noget spørgsmål.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-08-09 20:46

Det stod der når jeg afinstallerede den Nero 9

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 06-08-09 21:56

Hej igen Eyvind.

Jeg siger så mange tak for kager, point og stjerner .

Og til Severino.

Det er ski skønt, bare at ignorere paphovederne. Det gør jeg også, da det er den bedste måde, at komme af med dem på Og ha det godt i Næstved.

Mvh lille

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 06-08-09 22:00

Hej Severino.

Jeg bliver skisme helt i tvivl, om du mener, at det er mig, der er et paphoved ? For du smuttede bare ud af siden, uden at fortælle mig, hvorfor du mener, jeg er fattedum .

Tak for lån af pladsen, Eyvind

Mvh lille

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 06-08-09 22:12

bare rolig heller22 det var mig han hentydede til

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 06-08-09 22:28

OK

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-08-09 22:32

Her er så løsningen på den gordiske knude:

På Nero's hjemmeside står den 9'er som trial version.

Når man installerer den 9'er (Heller's link) så fremkommer en oversigt og 9'eren vises som free.

Så alle har faktisk ret......................

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 06-08-09 22:49

Citat
Så alle har faktisk ret......................

For hulen, hvor vi bare kan det der

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 06-08-09 22:55

så hvordan f........ skal jeg så bære mig ad med kun at bøje mig HALVT ned i støvet, det kan man sq da ikke

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-08-09 23:01

Ja ja ......................alle har ret, men der måske nogen som har uret.

Rettelse:
Når man installerer den 9'er >>>>>>>>>>>>>>>Når man afinstallerer den 9'er

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 06-08-09 23:07

Citat
Når man afinstallerer den
for den da.