/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Er Kaspersky bedst?
Fra : jøjø
Vist : 489 gange
100 point
Dato : 05-08-09 22:09

Er Kasperskys sikkerhedspakke bedre end Bullguard eller Norton?
Norton 2009 skulle jo være bedre end sine forgængere?

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 110 point
Dato : 05-08-09 22:25

Efter min mening er Kaspersky det bedste af alle programmer, og i mit firma bruger vi udelukkende Kaspersky. Det fanger alt og med tiden som programmet kører og dine valg mht firewall, bliver det efterhånden meget tåleligt og lærer at køre så man slet ikke oplever det er i baggrunden Men der er mange meninger om det og hvis der skal kritiseres må det være at der bruges lige rigeligt med resourcer til scanning. For hvis man har en lidt "mager" pc så tager det så mange kræfter at det ikke er let at lave andet på samme tid

Kommentar
Fra : JimmyJimbo

Dato : 05-08-09 22:49

Den nye Norton 2009 er altså også rigtig god. Den tager ingen kræfter fra din PC. De har virkelig forbedret sig i deres 2 nyeste versioner.
Selv bruger jeg dog Avast der er udemærket. Den er helt gratis.

Jeg har læst adskillige tests af de forskellige antivirus programmer. Det er altid forskelligt hvem der vinder.
Men det er vel dem der bruger flest ressourcer på deres program man skal gå efter. Dem der oftest opdaterer deres antivirus database. Det går jo satanisk hurtigt derude.

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 06-08-09 00:52
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-08-09 21:00

Jeg bruger også Avast derhjemme på samtlige pcer

Godkendelse af svar
Fra : jøjø

Dato : 02-09-09 21:24

Tak for svaret Fijala.