/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Har Mærsk nogle sinde sagt det
Fra : troldenesdhb
Vist : 1223 gange
110 point
Dato : 03-08-09 20:49

Citat:
En verdenskendt skibsreder har udtalt: Danmark var tidligere anset for den hæderligste nation i verden. ldag er den det mest korrupte land i Europa

http://www.farman.dk/domstole/frimurernyrup.html

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-08-09 21:18

Det ville ikke undre mig, om det var!
Blandt søfolk i deres flåde, går der mange historier.

Ved du hvorfor der er syv takket stjerne i deres symbol?
De ansatte siger selv, det er fordi der er 7 arbejdsdage i en uge!

Det er nok også derfor at Netto og Bilka holder åben om søndagen. - Dansk supermarkedskæden er jo også et sideskud af Maersk.

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 110 point
Dato : 03-08-09 21:49

Uanset hvad man mener om manden må man medgive at han virkelig har sat Danmark på verdenskortet, ihvertfald hvad søfart angår.
Lukkede regnskaber, ulveslagsmål i ledelsen hvor kronprinsen Jess Søderberg røg ud er vel en del af processen.

Og de ansatte på Esplanaden skal beholde slipset på til de kommer helt hjem.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-08-09 22:13

Citat
Og de ansatte på Esplanaden skal beholde slipset på til de kommer helt hjem.

Fy for den lede, godt det ikke er mig, som skal gå med det i disse varme dage. For mig er det rigeligt med en T-shirts !!!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-08-09 11:04

Nej det har Mærsk aldrig sagt...............og slet ikke offentligt.

Godkendelse af svar
Fra : troldenesdhb

Dato : 12-10-09 08:22

Tak for svaret LuffeA.