/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
VIC2000 Hvor bor du
Fra : bibsamie
Vist : 892 gange
500 point
Dato : 02-08-09 22:16

Er det virkligt rigtigt at du bor i Højby ved Nykøbing Sjælland VIc2000

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-08-09 22:18

Jeg tror nu ikke han bor 2 steder....
Sidst han "snakkede" om det havde han hjemme i sønderjylland.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 02-08-09 22:24

Pia
med hans opførsel ville jeg nu heller ikke fortælle hvor jeg boede.

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 02-08-09 22:39

Præsten i VEJLBY _____________ søg selv videre__

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 02-08-09 22:41

Ellers ville jeg PISSSE på ESBJERG
+ omegn

+

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 02-08-09 22:42

Citat
Præsten i VEJLBY

MEJLBY __ søg på GOOOOOOOOOOG _______L

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 02-08-09 22:53

kom nu vic og svar du er afblacked indtil videre

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 02-08-09 23:33

Du kan få hans tlf.nr. Per, hvis du gider snakke med tumpen LOOOL

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-08-09 23:37

Et spørgsmål fra vic2000

Er TDC fast net brudt ned i Sønderjylland. ?? eller andre steder ??

har prøvet 80808080 via mobil svar TDC tager ikke imod personlig opkald

hvad er TDC for et Bolche butik firma møj firma o,s,v,

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 02-08-09 23:51

næh fanme nej vil jeg tale med ham, tænk hvis det smitter.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-08-09 23:55

bibsamie.... rolig nu, jeg er ret så sikker på det er medfødt

Accepteret svar
Fra : Krummen

Modtaget 500 point
Dato : 03-08-09 00:42

Citat
næh fanme nej vil jeg tale med ham, tænk hvis det smitter.
LOOOL Jeg kan altså godt forstå at Per er forsigtig...medfødt eller ej. Tænk nu hvis.... uha uha uha

Kommentar
Fra : KJoy

Dato : 03-08-09 00:52

Hvorfor er I dog efter manden ? Og er det en del af formålet herinde ?
Jeg kender hverken ham eller andre herinde. Men kvaliteten af hans svar til mig var rigtig godt.

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 03-08-09 02:29

Citat
VIC2000 Hvor bor du

Let me google that for you.

http://www.lmgtfy.com/?q=vic2000+er+fuld+af+lort

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 03-08-09 02:54

HÆHÆHÆ Den var sgu go No1Here Hvorfor ligger du dog ikke i din seng på den tid af natten

Kloy... Du spør' om 2 ting og meddeler samtidig, at du ikke kender landsbytossen. Jamen Kloy..... så læs alt hvad totalidioten er involveret i de sidste ½ år, så har du svaret på dit første spørgsmål.

Dit andet spørgsmål....Svaret er nej.

Go nat herfra.

Kommentar
Fra : KJoy

Dato : 03-08-09 11:57

nu ved jeg ikke hvad eller hvor jeg skulle læse noget. Og selve det at være involveret i meget kan vel næppe være en forbrydelse.

Men jeg ved da, at uanset hvad, så chikane vel ikke en del af formålet her.
Enten kom med noget reel information eller også hold mund.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 03-08-09 12:05

KJoy

hvad kender du til hvad formålet her er, passer det dig ikke kan du jo bare lukke, ingen vil savne dig her i tråden, tak.

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 03-08-09 12:09

KJoy

jeg har lige læst din profil, du er jo den helt rette til at tacle landsbytossen VIC2000 så giv du ham dit telefonnummer så er du så beskæftiget at du slet ikke har til til KANDU 2 eller flere med et SMÆK

per

Kommentar
Fra : KJoy

Dato : 03-08-09 12:17

Nu er jeg nu heldigvis fuldt ud i stand til at både at passe på mig selv, og hvis det skulle være, også til at lukke en kommunikation, hvis jeg føler behov for det. Nu er det jo også altid muligt blot at lægge røret på.

Men da jeg forleden gik her ind fordi jeg er på vej til at sætte et projket igang, som jeg ikke rigtig kunne overskue, så startede jeg med at være i tvivl om næsten alt i det projekt. Men efter en dags tid, havde jeg faktisk en fuld færdig arbejdsplan, både hvad jeg skulle gøre, og hvordan jeg skulle gøre, samt et par gode ideer oveni.
Og jeg fik det meste fra Vic. Så ja jeg er meget glad for det.
Og jeg troede det var det, kandu var skabt til.

Og det virker nu stadig sært på mig, at man med barnlige udtryk, som dem jeg for længe siden selv brugte i sandkassen, sviner et andet menneske til.
Enten kom med noget reel information, eller også "grow up"

Kommentar
Fra : KJoy

Dato : 03-08-09 12:21

Og Per
Den type svar du skriver, kan jo ikke kræve så meget af dig. Så bliver da nok ikke træt.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 03-08-09 12:45

KJoy

Så læg dog røret på du der FARVELLER

Kommentar
Fra : ja-ak

Dato : 03-08-09 12:57

Jeg bor i Lille-snydstrup, med sig det helst ikke til InternetPolitiet.

Hvor bor alle I andre?

Kommentar
Fra : ja-ak

Dato : 03-08-09 13:03

Læg lige mærke til at jeg ikke spammer med nye spørgsmål !

Dette er kun et lille forsvar for, ikke at få DataPolitiet på nakken.

Håber min anmodning bliver taget til efterretning, og jeg ikke havner hos efterretnings-tjenesten.

Nu er jeg lige sluppet af med Oprydder, som jeg fik på halsen.

JaAk

Kommentar
Fra : KJoy

Dato : 03-08-09 13:22

Det er jo essensen Per, hvis man ikke har lyst til at snakke, så står det jo en frit for at lægge røret på eller at sige farvel. Så enkelt er det jo. Man kan bare lægge på.

Så jeg respekterer dig for, at du nu trækker dig og derfor siger farvel. Det er jo næsten en voksen adfærd.
Så jeg siger da gerne farvel

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 03-08-09 14:20

Citat
nu ved jeg ikke hvad eller hvor jeg skulle læse noget. Og selve det at være involveret i meget kan vel næppe være en forbrydelse.

Fordi du åbenbart er for dum (eller spiller dum) til at søge de oplysninger jeg tilrådede dig, hvis du oprigtigt ville sætte dig ind i situationen vedr. totalidioten, skal du ikke tro at jeg gider / orker at læse højt for dig. Søg og du skal finde. Ellers kan jeg da som bibsamie blot tilråde dig at pumpe din cykel og fise af. Min efterhånden veludviklede fornemmelse for tilstedeværelse af endnu en af disse fuckupbrugere på Kandu, kan lugte at der er en mere på vej. Så smut du bare grønært

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 03-08-09 14:23

HØRT HØRT Krummen

per

Kommentar
Fra : izhi

Dato : 03-08-09 15:43

klamme krumme du er squ en

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 03-08-09 16:17

Flot sagt izhi. Har du selv konstrueret den sætning?? Jeg satser på, at bibsamie sender dig uden for døren. Så kan du stå og tænke over, hvorfor ingen i din hjemstavn kan li' dig mere. Jeg forstår dem godt. Her er du heller ikke vellidt.

Du stinker af uærlighed, illoyalitet, bedrag og fusk bette Sylvestermand....tågernes kaj - selv om ordet "mand" er misvisende, når det drejer sig om dig bette kaj BAJ BAJ

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-08-09 16:27

Citat
når det drejer sig om dig bette kaj BAJ BAJ

- fra vores lille huspoet...

izhi's beskrivelse af sig selv:

"dauser er her for at bekæmpe klamme krumme aka 3773 Far og søn som er værre end at have en byld i røven.

Du har savnet at hade mig, for hvad skulle dit liv ellers dreje sig om.... skvadderhoved."

- og han går rundt iblandt os!!! Det er eddermanme uhyggeligt du...

izhi, meld dig frivilligt næste gang der skal slagtes kyllinger. Din mor kan jo få lidt pynt til amagerhylden...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-08-09 19:11

Citat
Det er eddermanme uhyggeligt du...

Gu' det så

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-08-09 23:01

Det er, nu som før ...som altid? Enormt populært, at føre sig frem ..når man er uønsket.
Bliver man smidt på porten og får slettet indlæg og profil?
Tjaeh... så fester man da bare lystigt og fuldkommen upåvirket videre under et andet profilnavn
Listen over disse profiler er LAAAAAAAAAAAANG.....
Intet nyt under solen.
Således har det været lige så længe, som jeg har slået mine folder hér på sitet
Iøvrigt bibsamie; hvorfor har profilens geografiske habitat din interesse?
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-08-09 23:05

Hold da helt op, ingen regler uden undtagelse

Vic2000 er ikke i en tråd, der er stilet til ham.... siden må da tilføjes favoritter som bevis

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-08-09 23:09

Bevis ..og bevis Nordsted1 ?

Næeh... Hér finder du svaret på hvorfor: http://www.kandu.dk/pageerror.aspx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 03-08-09 23:11

molokyle

som tidligere skrevet mente jeg at have genkendt ham som landsbytossen fra Højby, det var det hele, og så det at den omtalte boede i noget der lignede en jordhytte.

Kommentar
Fra : ja-ak

Dato : 04-08-09 07:34

Hvem siger Vic2000 ikke har været her?

Ja, ikke med den profil, men forklædt som en af deltagerne.

Bare et tankeeksperiment.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-08-09 15:19

ja-ak.... du skal lade være med at tænke så dybt,... det kan aldrig gå godt

vic20.... ja det kræver vel øvelse at skrive som vic2000

Godkendelse af svar
Fra : bibsamie

Dato : 07-08-09 15:57

Tak for svaret Krummen.