/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Personsøger
Fra : Dieter
Vist : 901 gange
200 point
Dato : 01-08-09 10:56

Hvordan virker en personsøger
Skal man anmelde sådan en til en myndighed
Hvad koster en personsøger

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-08-09 11:18

Personsøger ???

En personsøger i gammeldags forstand understøttes ikke mere af teleselskaberne, hvis Du mener den dims der bippede når man skulle gå hen til nærmeste telefon og ringe til sin chef.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 01-08-09 11:22

OK,
men hvad findes der nu?
Vi har et stort hus og kan ikke altid høre nå dørklokken ringer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-08-09 11:27

Hvad har en personsøger med en dørklokke at gøre

Er huset så stort må du jo sætte flere ringeapparater op

PS..

Du kunne også hænge en mobil op som dørklokke - så kan man altid finde dig - også når du slet ikke er i huset....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-08-09 11:29

Bippere bruges iøvrigt stadigt i store firmaer - men det er et lokalt system....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-08-09 11:56
Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 100 point
Dato : 01-08-09 11:57

Iøvrigt har personsøgere aldrig været udbygget så alle incl. postbude eller Kongens foged kunne "bippe" den søgte person.

Men hva` fa`en, i disse tider hvor mange går helt agurk hvis de ikke har deres mobil i 30 cm afstand burde det være en smal sag for en Ole opfinder at lave en dørklokke der sendte en sms til de personer der nu måtte befinde sig på bopælen.

Jeg vil også foreslå flere klokker i rummene, eller det dyr på fire ben der siger vov når nogen ringer på.

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 02-08-09 09:46

Tak for svaret LuffeA.