/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Er det virkelig nødvendigt?
Fra : bb1
Vist : 431 gange
100 point
Dato : 31-07-09 04:03

Er det virkelig nødvendig for at være jæger i Danmark, at man ( for at sige det lige ud ) er fuld af løgn?
Eller gælder det kun for nogle?
Vi har herinde en debattør, som kalder sig Habibipro, han/hun fremsender den enegang efter den anden. De mest fantastiske på stand uden nogen for dokumentation. At han/hun lyver om sig selv viser kun hvor lille og hjælpeløs han/hun er, så ville han/hun endda blot nøjes med det, men nej han/hun lyver også om andre personer og det er hvis i grunden slet ikke tilladt?

Det sidste skulle være, at habibipro efter eget udsagn skulle have haft masser af tillidsposter i jagtforeningen af 1923 da Kristian Raunkjær kom til!!!!
Hvis denne påstand skal holde vand er habibipro en person, der må være omkring 80 år gammel og hvis det er rigtigt – så er han tilgivet og jeg trækker mit spørgsmål tilbage – for så er forklaringen jo, at han blot er dement!!!

Kommentar
Fra : JulemandenKandu

Dato : 07-08-09 15:12

Hvorfor vil habibipro ikke svare på det spørgsmål bb1 stiller? - Nåee, det er fordi det er for svært!

Hvis nu habibipro, at du virkelig er en mand og ikke som påstået af bb1 en gammel tandløs kælling.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-08-09 17:11

Julemand spar på krudtet. Det er kun tidspilde......

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-09-09 05:30

Det er ikke så underligt at jagtforeningen af 1923 blev opslugt af Dansk jagt og ikke omvendt hvis det kun var tillidsfolk,som habibipro de havde.

Det er heller ikke så underligt at Dansk Land og strandjagt forening aldrig har formået at blive det alternativ til DJ som var målet da den blev startet.

Habibipro oplyser at han heder Tage. Er han den Tage P. jeg som den eneste kender, så må jeg indrømme,at jeg har taget meget fejl af personen. Han var den eneste af D.L.S.`s bestyrelse som indså hvor skadeligt eksklusionerne var og han forlod sin post i utide,hvilket jeg troede var udtryk for afstandtagen til det skeete,men debatten her har vidst mig noget ganske andet.
Hvis han da ER den Tage.

Hermed afslutter jeg denne tråd en politik som hyler hele tiden benytter sig af. Jeg gør det ikke fordi jeg er bange for debat,men fordi jeg ikke vil trætte deltagerne herinde,men på den anden side vil jeg gerne oplyse dem,så de ikke begår den samme fejl,som jeg, at ligge mange timers arbejde i en forening også blive ekskluderet og svinet til mange år efter - af de samme få personer!!!

Annuller spørgsmålet
Fra : bb1

Dato : 18-09-09 05:30

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål