/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Så skete det IGEN.
Fra : klumme_k-rumme
Vist : 869 gange
80 point
Dato : 30-07-09 19:37

Brug det til jeres nærmeste, JEG har ikke brug for det.

Selv ser jeg, for mange SWINGER/ sving ulykker,
sikkert fordi billesten IKKE når at se, WHAT T/F var det for en bi, der kom fisende DER.
Noget siger mig, at erfaring IKKE tæller ret så meget, mere.

Eller WHAT 69%

NYT kort i 4 mnd/ = fængsel for ? bare for at BLÆRE SIG, 2 døde.
Gad vide hvor fanden unge mennesker TRÆKKER deres kort henne.
Og straks sætter sig bag en Porche ???
Og så giver de andda ANDRE fingeren for at lave en LOVMÆSSIG korrekt overhaling.

http://www.tv2nord.dk/default.asp?PageID=5&NewsCategoryID=1&NewsID=224927
http://www.tv2nord.dk/default.asp?PageID=5&NewsCategoryID=1&NewsID=224937
http://www.tv2nord.dk/default.asp?PageID=5&NewsCategoryID=4&NewsID=224848
http://www.tv2nord.dk/default.asp?PageID=5&NewsCategoryID=4&NewsID=224838
http://www.tv2nord.dk/default.asp?PageID=5&NewsCategoryID=4&NewsID=224839
http://www.tv2nord.dk/default.asp?PageID=5&NewsCategoryID=4&NewsID=224837

http://www.tv2nord.dk/default.asp?PageID=5&NewsCategoryID=4

http://www.tv2nord.dk/default.asp?PageID=5&NewsCategoryID=1&NewsID=224950

Brug det som hvad det er __ BROK og FUCK

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 30-07-09 19:58

lad dog de idioter dø som idioter

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-07-09 20:02

Ja det er bare så trist.
Men vi hører gang på gang at de unge mænd især tror de er herre over tingene.
Det er de IKKE . Men de vil gerne vise sig over for de unge piger.
De er jo nogle F *** gutter når de selv skal sige det

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 90 point
Dato : 30-07-09 20:11

Bare synd at de tager andre med i døden, to unge pigers familier er nu smadret i sorg.

Men unge vanvidskørere læser vel ikke aviser eller hører/ser nyheder, derfor aner de heller ikke at det er farligt, og iøvrigt er de pisse hamrende ligeglade alligevel.
Man burde reservere en del af køreundervisningen til fremvisning af ulykker.......i farver, og 1. gangs vanvidskørere skulle sendes med Falck ud og rydde op.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-07-09 22:29

LuffeA har sagt det hele

Stakkels stakkels de pårørende - og også lidt chaufføren når han finder ud af hvad han har pådraget dem af sorg, for inderst inde må han have en samvittighed

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 31-07-09 05:05

Citat
Det er de IKKE . Men de vil gerne vise sig over for de unge piger.
De er jo nogle F *** gutter når de selv skal sige det

C´r du det er jeg osse_ MEN og alt andet taget_ taget i betragning.
Før man fyrer rum-raktten af = 250 så kommerder en bilis´t der ikke________ GIDER/ ORKER ikke se C _ sig i et ellers DYRT BACK/ up spejl.

MEN HVAD FANDEN LAVER JEG SÅ MED 200 +

VEJENE ER LAVET TIL DET, bare ikke alle Motorveje.

Jeg har været ude for de værste HULLER, dog uden at de ligefrem GENEREDE mig,
men kunne dog se dem>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> foran.

Citat
vanvidskørere skulle sendes med Falck ud og rydde op.

NEJ_ de skulle SE_ C en af deres NXT of cind ligge på as_falten.
OG VÆRE TVUNGET TIL AT SAMLE A + B SAMMEN.

Jeg fiser som vejen er til, og har endnu IKKE været ude for noget__ der ligner BY_FRÆS

Men jeg kan da GODY sige, at når man overhaler en SKIDE MANDAG`S billist,
som LIGE_PLUDSELIGT ændre et højre-signal OM TIL ET VENSTRE,
samtig med at man er ved at overhale__LOVLIGT.

SÅ BLIVER MAN/ jeg PIST da der ikke skal meget til, før man ligger 50 METER
foran den TÅBE.

Jeg har i mit liv, kørt en / 1 pensionist ned, og BLEVET total frikendt for det.
MEN derfor kunne man JO sikkert have trækket sin _ gamle cd 50.
Og taget en BUS, men at folk / PENSIONISTER ligefrem VADER UD foran
en DITTO, / SORRY, men ærlig talt IKKE min skyld.

MEN OM JEG IKKE FØLER MED DET__JO
ELLERS ER MAN JO BARE EN LILLE KLAM (klumme) OG PISSER VIDERE.
Jeg stoppede op og kaldte på HJÆLP.

Skal i den forbindelse lige SKRIVE, at dyr og MC har MEGET travlt
ISÆR EFTER NORMALE / UNORMALE EU ? lygte tændings tider.
Så kør forsigtigt, 60km max gennem de dertil afmærkede__;? = VEJSKILTE

Igen, er det kun en MC det går ud over, men er DEN DYR_ så er det af egne LOMME.
At få den reparerat, samme gælder heste over vejen
Med mindre der er kommet NYE REGLER FOR HEGN og heste/ køer.
Nå håber vi alle/A kører hinanden, ihjel, så er DK nemmere at indvadere.

Beklager mit FUCK indlæg, men BLIVER PIST_ til tider.

især biler der PRESSER andre, til andet end __?
Kan kun sige__Mjiauwwwwwwwwwww__ og FUCK klumme__!

Takker for en lille deltagelse, dog har den IKKE vakt den HELT store_

MEN HÅBER DE LYTTER-

C:_______ JA DER_U_DE
Lille _ men scnelllllllll ? hurtig Bi_a_p_y Ro_a_d
Ræcer, der hader at køre mere end 250 km__uden at blive tørstig.

TAKE THAT_as you ønsker det...

Born to bi _ alive.. UPS

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 31-07-09 05:18

der hader at køre mere end 250 km__uden at blive tørstig

250 km/t så æder den sgu snaps 92```som va det et lokum der fik et LILLE skyl.

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 31-07-09 05:23

der hader at køre mere end 250 km__uden at blive tørstig
tror lige den kan klare det, på en tank påfyldning = 12 -14 L af de dyre.

Men med OMGANGS_ tælleren oppe ved BS og +/- BUPPER/ bubber.

pas på jer SELV, der er ikke ANDRE DER GØR DET

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 31-07-09 05:36

Citat
lad dog de idioter dø som idioter

Også en måde at SE det hele på__hvem tænker du på
DEM DER pisser andres LIV, eller dem der står og SER PÅ.

VALGET ER FRIT, jeg kan i det mindste nå at HOPPE af en mc.
eller bare ligge den ned.
HVAD KAN DEM PÅ BAGSÆDET/// splattttttttttttttttttttttt
DE SIDDER INDEN_DØRS, og har ikke en CHANCE for at bestemme noget som HELST.

Hastighed med ANSVAR, TAK.

Hvad betyder en gang metal, hvis bare man kommer ud af det uden skrammer på andet end METAL.

Har du ikke lige set TUR DE FRANCE, etmenneske der TROEDE BLINDT PÅ fabrikantens
udsagn om gode dæk osv ++ listen er ALT FOR LANG

Og det var kun på en (cykel), skal da meget gerne sende billeder af noget der MEGET
bedre at se PÅ
Eller bare nøjes med en LILLE men hurtig TUR ALá´´klumme

Min favorit

Håber faldskærmen lukker sig UDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
før eller siden.

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 31-07-09 05:52

Fandt lige det (6 te gear)
Men FISSSSSSSSSSSSS hvor syntes man det går langsomt_____

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 31-07-09 05:53

Har desværre KUN 5, men de kan stadig bruges__

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 31-07-09 06:22

OG FOR DEM DER der ikke kan se skoven for skilte

Citat
http://www.youtube.com/watch?v=wTn9rvBUMK0

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 31-07-09 06:22

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 31-07-09 09:55

Citat
pas på jer SELV, der er ikke ANDRE DER GØR DET

I lige måde

Kommentar
Fra : achton

Dato : 31-07-09 10:45

chafutten fortjener ikke lægehjælp, men en tur i affaldscontaineren.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-07-09 11:02

Som jeg siger til mine unge efterhånden som de fik kørekort

Pas på jer selv og alle de øvrige i trafikken, husk i har KUN ET LIV og to klip

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 10-08-09 00:00

Citat
Som jeg siger til mine unge efterhånden som de fik kørekort
Pas på jer selv og alle de øvrige i trafikken, husk i har KUN ET LIV og to klip

Du mener velo_man?/ 3 + 9 katte_HALER
og så må du selv vælge fra hvor og til HVOR/ DU VIL KLIPPES....!!!!
FRIT VALG? næppe på bjerget.

MEN_______________

Kørte jeg et menneske ned__HAR gjort det på knallert.
Men havde IKKE en chance for at reagere = åbent ben-brud=?
?)(=&%¤#&)=?¤¤
----+----
Men med de HASTIGHEDER jeg/ vi snakker om NU OMDAGE/ tror aldrig jeg ville komme mig over DET, men slå mig på flasken IGEN.
Nu_igen

Hvor det synlige POLITI__ travlt med at smide mennesker UD af DK/ hunde_bid
Eller bare ydfylde reklame annoncer, for samme.

Som skrevet, jeg tager straffen? +++++++ hvis den er der/ tilstede.
Men og meget andet_ hader poli der kører hurtigere end DERES egen ? vejledende DITTO.
Fandme strengt, at blive overhalet af DEM.
Efter dem__og så kører spiralen_ Øhh, wa d fo en/ 1??

MEN

Ingen

Men jeg vil sammeligne 1/ en bil med en KAMP_HUND
satens besvær ikke at rende IND I + at nedlægge dyret? gør fandens ONDT bagefter.
+
ALTID TÅBEN DER FÅR SKYLDEN..... og hvem var det.

Jeg står bare af;;;;;;;;og går hjem

Men jeg har ONDT af alle de fluer/ og andet jeg skal vaske af.
For dem der ikke hader gentagelser_
http://rapidshare.com/files/265600362/melaine_safka_-_beautiful_people.mp3

Nogen der var til Thy træf
http://www.thytraef.dk/
tror de lige er ved at lægge sidste billeder op..

SS + alt andet ondskab

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 10-08-09 00:06

Citat
Ja det er bare så trist.
Men vi hører gang på gang at de unge mænd især tror de er herre over tingene.
Det er de IKKE . Men de vil gerne vise sig over for de unge piger.
De er jo nogle F *** gutter når de selv skal sige det

MY TOOOOOOOO __
men det er desværre de yngste OG MINDST ERFARNE DER RYGER på kirkegården.

MEN,,,,,,,,,,,,,, når man er UNG, er det ALTID nabo´ens/ det går ud over.

IKKKKKKKKKKKKK

Jeg var lige til en forsikrings_snak med Tryg, DYR forsikring /GF
men der ville de næsten IKKE have MC _brugere under 25 + et par i en bil var at foretrække
Beløbet spurgte jeg IKKE om, da selv jeg skulle over 5500.-, og så måtte jeg endda IKKE køre vinterkørsel.

VÆRRE end glatbane_kørsel.

Hyg J_A_R

Godkendelse af svar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 10-08-09 00:35

Jeg må / desværre give dig RET

Men og alt andet til side_ som du selv skriver

BLOD SÆLGER...................= føj for kanaler der så END viser disse ´clips´
Værre END da-tidens Veitnam krig der LIGE SKULLE SKØLLES ned med / kaffen = FØJ

Men som man desværre må konstaterer, er selv DR / tv 2)(&¤= hoppet på succen´
køb dagens HØST af ULYKKER__ OG SÅ SNAKER VI PAPARA``ZI
HVILKET JEG HADER, da de står og ÅNDER falck og andre tåber_ der forsøger at redde liv
OP OG NED AF NAKKEN..........

Men DET GIVER TRODS alt indtægt til en i FORVEJEN ud-død læser avis.
Hvem vil betale for gratis....

Ikke på kan________DI

NÅ_ i får alle en `invite`til min ?

Håber det er andre der har sendt den

Ellers_fis af luffe