/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Driver til Canon LBP-660
Fra : Sommerhat01
Vist : 301 gange
20 point
Dato : 30-07-09 11:31

Hej jeg sidder her og prøver at få installeret en driver til min Canon LPB-660, men kan ikke.
Jeg får meddelsen at Windows Vista mener at driveren er for gammel. Jeg har så hørt at man kan søge efter en alternativ driver ... men hvor ?? Er der nogen der kan hjælpe mig. Jeg vil blive så glad, i det jeg har købt konverter til USB, og ny laserpatron. Med venlig hilsen Sommerhat01

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-07-09 11:44

Hvis du er heldig - så start comp op og sæt printeren til og tænd den.
Måske finder Vista selv en løsning.................der skal være adgang til internettet.

Kommentar
Fra : myg

Dato : 30-07-09 11:45

Prøv på Canons hjemmeside, og finder du den ikke der, så mail dem og spørg.
Jeg har selv haft sådan en printer, og havde også problemer med drivere. Til XP virkede driveren til Win 2000, så prøv evt. at eksperimentere lidt.
Har nu skiftet til Brother, og det er bare godt!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-07-09 12:32

Så er der endnu en vi kan ønske velkommen på kandu ....

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 30-07-09 12:54
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 30-07-09 15:47

Nu er det selvfølgelig også en ældre printer, men måske en driver til Windows 2000 kan gøre tricket. Kan hentes her

http://software.canon-europe.com/download.asp

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 30-07-09 15:48
Kommentar
Fra : Sommerhat01

Dato : 31-07-09 20:13

Mange tak til jer alle sammen, hvor er det rart at der er nogen som gerne vil hjælpe
Jeg vil prøve lykken. God weekend

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 31-07-09 20:41

God aften Sommerhat01.

Citat
hvor er det rart at der er nogen som gerne vil hjælpe
Det er derfor vi er her .

Og god weekend til dig også

Mvh lille

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 09-08-09 00:24

Hej Sommerhat.

Citat
Jeg vil prøve lykken
Hvordan gik det så med det .

Mvh

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-08-09 13:56

Da jeg kan se det er dit første og eneste spørgsmål herinde på kandu, vil jeg læige give dig lidt mere hjælp. For at afslutte/lukke et spørgsmål, kan man ved at klikke på - Accepter svar - id for det spørgsmål man finder rigtigst. På den måde bliver det lukket og ligger ikke længere og svæver på ubesvarede. Samtidig er det med til at hjælpe andre med måske det samme problem, da man ved at søge på nettet tit bliver ledt ind på kandu og er et svar så besvaret/accepteret tilfredsstillende, kan det være en stor hjælp. bare ved at læse spørgsmålet og svaret.
Det er dog ikke en absolut nødvendighed men en god skik at afslutte.

Men eller hvordan gik det med printeren