/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
opdatering
Fra : hpapp
Vist : 507 gange
200 point
Dato : 30-07-09 07:25

Kører Vista home Premium, den vil installer en opdatring de sidste par dage når jeg har lukket ned det kan den åbenbart ikke gøre færdig den lukker godt nok når der er gået et stykke tid hvad gøre jeg for at den gør instalitionen færdig.
HP.

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 30-07-09 07:32

du kan jo se hvad opdateringen handler om,
og vælge fra hvis det ikke er relevant for din pc.

Eks bruger du ikke outlook er der ingen grund til opdat.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-07-09 11:40

Du kan indstille Vista til at fortælle dig om opdatering, og så kan du selv vælge om du vil have dem.

Start > kontrolpanel > system og vedligeholdelse >
slå automatisk opdatering til eller fra (vindows update) > du kan som jeg sætte prik i "søg efter opdateringer men lad mig vælge > OK

Nu kommer der et lille ikon ned ved uret hver gang der er en opdatering klar.

Klik på ikonet og vælg "installer" eller " vis opdateringer"

Definition for defender bør du altid tage.

Er der en opdatering du ikke gider se på hver gang > h-klik på opdateringen og vælg skjul opdatering. (kan kaldes tilbage)

Ikonet forbliver indtil du har reageret.