/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
hjælp mig
Fra : martin1986
Vist : 314 gange
20 point
Dato : 29-07-09 21:24

hejsa jeg er en lille smule lost jeg har snart års dag med min dejlige kæreste. og i den forbindelse vil jeg gerne forloves med hende men kan ikke finde ud af skal man have to eller en ring, og der ud over er det en god ide at fri til hende et offentlig sted

håber på gode svar og gerne gode links til gode ringe men stadige billige altså ikke over 3000 kr

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-07-09 21:29

Hej med dig.
I skal da ha' en ring hver...samme slage naturligvis.
Tag og inviter hende på en middag og fri så til hende når i når til desserten
Held og lykke med det.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 29-07-09 22:54

Tider ændres og sæder skifter, som der står i den gamle sang. ( lettere omskrevet).

Jeg synes ikke man skal fri et offentligt sted. Det er noget useriøst pjank. I dag er forlovelse i øvrigt uden reel betydning. Den kan hæves, uden at det koster noget.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-07-09 23:37

Citat
skal man have to eller en ring,

I "gamle" dage have men to ens ringe, idag er det meget forskelligt... to ens/to forskellige eller kun pigen der har en ring

Jeg ville foretrække at frieriet var under private former...........tænk hvis hun sagde nej tak

(det gør hun selvfølglig ikke) men jeg ville alligevel foretrække at det var i "privaten"

Kommentar
Fra : nollerik

Dato : 30-07-09 10:48

Hej Martin!

Et godt link vedr. køb af ringe og andre smykker:

WWW.chanti.dk

Har selv handlet der et par gange og været fuld tilfreds.