/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
video redigeringsprogram ..
Fra : nathat
Vist : 385 gange
20 point
Dato : 28-07-09 17:59

Hej alle sammen.
Håber jeg har skrevet dette spørgsmål det rigtige sted i:
Her er lidt svært at finde rundt, når man lige har oprettet en bruger (;

Nå, men ihvertfald: Jeg søger dette video redigeringsprogram til at kunne lave fede effekter, flash og sådan.
Jeg er noget til et stadie hvor sådan noget som Windows Movie maker ikke er nok længere.
Jeg vil enormt gerne kunne lave et præsentations video til de hjemmesider jeg laver for veninder og sådan , så det skal kunne noget i den stil.

Er det for mange krav til ét program eller findes der sådan et? (;
Det skal lige siges at det ville være dejligt med et gratis program - eller i så fald noget som ikke er MEGET dyrt .. da jeg ikke har pengene til det helt store.

Håber meget at dette er til at forstå og sætte sig ind i hvad jeg godt kunne tænke mig - ellers må I jo spørge (;

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 28-07-09 18:42

Prøv Magix Movie

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 28-07-09 18:45
Annuller spørgsmålet
Fra : nathat

Dato : 02-10-09 18:19

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål .