/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
ledningsnet i en kabe briljant
Fra : rkno
Vist : 1380 gange
100 point
Dato : 28-07-09 10:11

hejsa.. jeg har fået fat i en kabe briljant dl fra 1982 i rigtig god stand, undtagen lige med ledningsnettet for det ligner mest en gryde spagetti.. nogen der kan hjælpe mig med at finde en orginal oversigt eller manual til ledningsnettet i sådanne en kammerat.. ? og hvad er ca prisen på sådanne en campingsvogn... ?
mvh
rune

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-07-09 10:17

Hej rkno.
Prøv at stille dit spørgsmål på www.dcu.dk
Du skal stille det i campister i mellem.
Det er udelukkende campingfolk der sidder der..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-07-09 10:38

Men får desværre en sådan manual udleveret ved køb af campingvogn

Jeg syntes skal spørge en forhandler, der har et værksted tilknyttet, i dette link er der div. Kabeforhandlere i DK

http://www.kabe.dk/sw/frontend/show.asp?parent=55558&layout=9

Du kan også søge på DCU's side, mellem campister oppe i toppen af siden, dernæst er der en søgefunktion ude til venstre

For at du selv kan oprette et spørgsmål, skal du være medlem af DCU, hvilket du vel næppe er, når du først lige har fået købt vogn??

Det er svært at sige hvad sådan en vogn koster idag,(det afhænger, jo også meget af hvilken stand den er i) men prøv at tjekke på bl.a www.dba.dk og hvor der nu ellers er brugte vogne til salg, og se om du kan finde en vogn der minder om din

Accepteret svar
Fra : blunderbuss

Modtaget 100 point
Dato : 28-07-09 17:10

Det med ledningsnettet skal der en auturiseret elektrikker til at lave, du må ikke selv begynde at rode med det, det er nok det den forige ejer har gjort, der er nok ikke andet at gøre end at køre vognen til en Kabe forhandler.

Nordsted1 , jeg har haft en del nye CV i de sidste 40 år, og der har aldrig været et diagram over ledningsnettet med til nogle af dem. den forige en Knaus Sudvind, havde ovenikøbet ulovlige samlinger på 230 V. i nogle af dåserne, og den kom lige fra fabrikken.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-07-09 17:21

blunderbuss

Citat
og der har aldrig været et diagram over ledningsnettet med til nogle af dem

Det er jo også derfor jeg skriver

Citat
Men får desværre en sådan manual udleveret ved køb af campingvogn

Godkendelse af svar
Fra : rkno

Dato : 05-08-09 11:06

Tak for svaret blunderbuss.