/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Slet som bruger
Fra : Georgsch
Vist : 451 gange
100 point
Dato : 28-07-09 08:47

Hvordan bliver jeg slettet som bruger ?

Kommentar
Fra : SR42

Dato : 28-07-09 08:51

Beklager det kan du ikke du er medlem for evigt, men du kan fjerne flueben i directoriet så du ikke modtager flere indlæg.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-07-09 08:52

Det kan du ikke, men du kan fravælge at modtage mails fra kandu.

Kommentar
Fra : BURGO_HØGE

Dato : 28-07-09 10:21

Stil et "kontroversielt" spørgsmål om Kandu's Reklameindtægter og manglende udbetaling af præmier ...

Så er der nogen som går helt agurk :

Du er både *syg og plat* !!!

***************************************
Og du bliver efterfølgende "Blacklistet" ...

***************************************

Og nu er du "udmeldt"

Sådan ordner Kandu.dk den lille affære

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-07-09 10:41

Citat
Og du bliver efterfølgende "Blacklistet" ...

***************************************

Og nu er du "udmeldt"
ikke udmeldt - men blacklistet JørnRudolp, vi altid kunne finde dine idiotiske profiler selv om du bliver black listet 100 gange, så altså du kan ikke udmelde dig men forhindres i at bruge en profil, eller mange profiler som i tilfældet idioten Jørn mangenavne (BURGO_HØGE)

Kommentar
Fra : BURGO_HØGE

Dato : 28-07-09 10:49

Mange Tak o.v.n - En forventet reaktion !

Men hvorfor skete det først i samme ½ sekund jeg spurgte om noget så uskyldigt som Reklame-Indtægter ?

Jeg havde jo spurgt om at blive "udmeldt" mange gange før = "blacklistet", for det er jo den måde Kandu ordner tingene på.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 28-07-09 10:52

Citat
eller mange profiler som i tilfældet idioten
fra ovn

hvis de bruger profiler der bruger og har brugt ordet "" Idiot"", de blev Blacklistet. så vil der også tynde slemt ud i kandu profilerne,

Kommentar
Fra : izhi

Dato : 28-07-09 11:40

3773 Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl

Kommentar
Fra : BURGO_HØGE

Dato : 28-07-09 13:06

Kan nogen sige mig hvorfor "Oprydder 1,2,3,4" "tæppebomber med fjollet "spam" i mit, syntes jeg selv, relevante spørgsmål?

Kan/vil INGEN af dem, som ved noget, fortælle om hvordan Kandu.dk løber rundt, sådan økonomisk?

Ikke det fuldstændige regnskab, naturligvis !!!!!!!!!!!!!!!!

Men om det hviler i sig selv med de indtægter, som nu kommer fra de fine reklamer.

Og om der så IKKE er eller ER overskud til at udbetale den præmie, som Kandu annonceret højt og flot med?

Jeg ved da, at mange (seriøse) Kandu brugere "joker" med den lodtrækning + præmie, som ikke kommer.

Er det fordi Kandu ikke har råd til at uddele sådan en præmie?

... Det er da ærligt nok !

Så sæt den ned til 10 kr.

Bedre end ingenting

*******************************************

UNDSKYLD til Georgsch for at misbruge din tråd !!!!!!!!!

********************************************************

Kommentar
Fra : BURGO_HØGE

Dato : 28-07-09 13:10

Hvis I evt. har lyst til at snakke med mig, nu hvor I kender mit navn, så skriv lige et postkort først, så kan jeg sætte kaffe over, og fortælle mig kone I kommer.

Ja, jeg er (mærkeligt nok) gift

Kommentar
Fra : BURGO_HØGE

Dato : 28-07-09 13:11

Rudolph er navnet ikke Rudolp

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-07-09 13:25

Georgsch

Du kan redigere i din profil

Citat
Ønsker e-mails
Her har du mulighed for at slå alle e-mails fra, dvs. du vil ikke modtage flere e-mails fra Kandu.dk. Dette er pratisk hvis du skal ud at rejse i en periode og ikke ønsker at kommer hjem til et hav af e-mails.

Ja tak, jeg ønsker at modtage alle mine e-mails

Der hvor der står "Ja tak, jeg ønsker at modtage alle mine e-mails" der fjerner du fluebenet, så modtager du ikke mails fra kandu.

Glem så at du har været bruger på kandu.

Det du har skrevet, vil altid stå på kandu, men brugerne vil glemme, at du har "været her".

Du har først nu gjort opmærksom på din tilstedeværelse, da det er lang tid siden du har stillet dit 1. ud af 2 spørgsmål.

BURGO_HØGE

Hold dig til dit eget spørgsmål, det er da ikke acceptabelt for Georgsch, at du nu vil have svar på dit spørgsmål her

Kommentar
Fra : BURGO_HØGE

Dato : 28-07-09 13:46

ans - du har ret !

Jeg har jo også sagt undskyld til

Georgsch

Undskyld igen !

************************

Men der kører en underlig "støjsender" i mit spørgsmål - en vis, meget barnlig "Oprydder", som ikke tillader "dialog".

Derfor hoppede jeg på

tråd.

Det må du meget, meget undskylde Georgsch !!!!!!!!!!!!!!!!

Men hvad vil du have jeg skal gøre, ans???

Når der køres en fuldstændig vandvittig kampagne mod et, syntes jeg selv,
relevant spørgsmål.

Har Kandu.dk ikke "rent mel i posen", siden man slet ikke vil oplyse, om det hviler i sig selv - så der ikke er råd til de præmier ...

Og det er jo forståeligt nok !!!!!!!!!!!!

Men så sig det !!!!!!!!!!!!!!!

Eller sæt præmien ned til 10 kr.

Undskyld igen, igen, igen til:
Georgsch

Kommentar
Fra : BURGO_HØGE

Dato : 28-07-09 13:51

Håber ar du, Georgsch slipper for den underlige "Støjsender", som bevæger sig rundt her:

http://www.kandu.dk/spg138490.aspx

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 28-07-09 15:17

Citat
Slet som bruger
Fra : Georgsch Vist : 122 gange
100 point
Dato : 28-07-09 08:47
--------------------------------------------------------------------------------
Hvordan bliver jeg slettet som bruger ?

En hel dag render på hæl. og Geordsch har været vidne til 122 gange kik pt

ind i nok en gang skytte og sandkasse sjov, af ellers ældre kandu bruger, der bare slår ud til højre og venstre med arme og tæer,

der er ingen som har spurt om, hvorfor Geordsch vil slettes, kunne man ikke få det at vide, det kunne da måske være spændende og få oplyst,

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 28-07-09 16:43

Citat
Ja, jeg er (mærkeligt nok) gift

Ja,det lyder utroligt.Jeg tror også det er løgn.Mon ikke det er virkelighedsspaltning.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-07-09 16:53

Georgsch

Som tidligere skrevet, så kan du ikke blive slettet fra kandu.

Din profil samt det du har skrevet vil altid være der.

På nuværende tidspunkt kan du (i dette spørgsmål) vælge at acceptere et svar eller annullere det.

Du vil så blive fri for mails .... mange af de indlæg, som du har fået, er jo uden interesse til det du har spurgt om.

Accepter eller annuller og glem alt om kandu

Kommentar
Fra : BURGO_HØGE

Dato : 28-07-09 19:16

Citat
Ja,det lyder utroligt.Jeg tror også det er løgn.Mon ikke det er virkelighedsspaltning

Tro hvad f... du vil !

Kommentar
Fra : BURGO_HØGE

Dato : 28-07-09 19:21

Hvor er spørgeren i øvrigt henne ?

Kommentar
Fra : ja-ak

Dato : 09-08-09 10:16

Hvorfor annullerer Georgsch , eller dennes "hovedprofil" mon ikke spørgsmålet?

Eller giver 100 points til sig selv?

Håh ja, jeg er jo bare skør.

Georgsch har jo kun 1 profil !

Jaak