/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
Er dette lovligt?
Fra : simon89
Vist : 489 gange
35 point
Dato : 27-07-09 18:05

Nogen der ved om dette produkt er lovligt:
http://shop.muskelzone.de/index.php?main_page=product_info&products_id=508&language=dk

Og nogen der har erfaring med det, og ved hvad Ginsenoside er?

Med venlig hilsen, og tak på forhånd, Simon

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-07-09 18:13
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-07-09 18:14

Om det er lovligt at indføre, er tvivlsomt, men jeg kan ikke svare dig, for når man læser indholdsfortegnelsen, ser det meget fredeligt ud, men prøv at ringe til told og skat

Kommentar
Fra : Postigj

Dato : 27-07-09 19:11

Hej Simon

Du skal ikke snakke med told og skat, du skal ringe til fødevarestyrelsen, her kan du få
svar på om produktet er lovligt i Danmark.

http://www.foedevarestyrelsen.dk/forside.htm

Kommentar
Fra : transor

Dato : 27-07-09 19:44

Da det påstår at have en medicinsk vikning, skal det i Danmark bevise det, og have godkendelse som lægemiddel. Det er vores værn mod al det uduelige skidt man finder i så mange andre lande.

Men påstanden bygger formentlig på fri fantasi og er bare smarte reklamefolks skriverier.

Jeg ville ikke købe sådan noget

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 27-07-09 19:51

den hurtige NEJ
kan ikke finde det her hjemme i en butik det sendes fra udlandet

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 28-07-09 02:30

Opbyg Dine muskler naturligt uden at fylde Dig med mærkelig livsstilsmedicin, det har mennesker og dyr gjort i tusinder af år.

Nogle spiser steroider for at få kussemagneter på kadaveret, men ender som 30-årige impotente individer med hjernesvind samt andre sygdomme.