/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Internet explorer
Fra : Doros
Vist : 595 gange
200 point
Dato : 27-07-09 16:54

Jeg anvender firefox som standard browser, men har også Internet explorer. Jeg ønsker at anvende samme favoritter som jeg har i forefox - Hvordan opsætter jeg internet explorer således jeg anvender samme favoritter i begge browsere.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-07-09 17:10

Det er meget nemt, åben Internet Explorer og klik på Filer gå ned og klik på Importer - eksporter, vælg at importere fra En anden browser klik Næste og sæt markering ved Firefox og klik på Importer, så har du de samme Foretrukne i Internet Explorer, som er Bogmærker i Firefox

Kommentar
Fra : Doros

Dato : 01-08-09 16:24

Hej o.v.n.

Det har jeg prøvet, men efter jeg har importeret får en besked om, at placeringen er ugyldig - Hvor kan jeg ændre denne fejl?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-08-09 21:10

Lige nu sidder jeg med en Linux computer = ingen Internet Explorer, jeg kommer med et svar i morgen, er det OK ?
God weekend

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-08-09 21:12

Forslaget jeg kom med først, det virkede på min computer, Internet Explorer 8 og sidste nye Firefox

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-08-09 14:07

Nu når det første forslag tilsyneladende ikke virker, så prøv at åbne Firefox - klik på Bogmærker og klik på Arranger bogmærker - oppe øverst klikker du på Funktioner og på Eksporter HTML, vælg et sted at gemme filen og klik på Udfør.
Åben så Internet Explorer og klik på Filer og på Importer og eksporter - sæt prikken i Immporter fra en fil og klik på Næste - sæt markering i Favoritter og klik på Næste - klik på Gennemse find og vælg den html fil du lige har oprettet med Firefox og klik Næste, slut af med at klikke på Importer og Udfør