/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
2g og 3g
Fra : birkglerfoss
Vist : 475 gange
100 point
Dato : 26-07-09 09:49

Jeg har lest på en side om nokia 6220 classic den nye at man ved at bruge 2g så holder battariet lengere en 3g hvad er forskelden mellem de 2?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-07-09 09:55

Hastigheden og prisen

Den næste hedder 4g (4. generation)

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 26-07-09 10:15

Min kollega har en 3G men ikke 3 abonnement, slår han nogen af funktionerne fra sparer den ganske rigtigt strøm.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-07-09 10:26

Det er vel egentlig logik for burhøns

Kommentar
Fra : birkglerfoss

Dato : 26-07-09 17:43

Hvilken funktioner slår man fra?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-07-09 17:52

Dem man ikke vil bruge

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 24-09-09 13:22

Forskellen på 2G og 3G er kun at finde hvis man går på nettet på sin telefon, og har ganske rigtig indflydelse på hastigheden af din internet forbindelse

Pas på med at forveksle selskabet 3 med teknologien 3G de to ting har intet med hinanden at gøre.

Hvis du ikke gå ret meget på nettet med din telefon, så slå roligt 3G fra og spar på batteriet

3G hedder også UMTS, og i opsætningen af telefonen skelnes altså mellem GSM, UMTS eller dobbelt netværk, sæt den på GSM og så er 3G slået fra