/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hukommelsen kunne ikke "read"
Fra : larsbaier
Vist : 814 gange
50 point
Dato : 25-07-09 07:13

Hej
Jeg har installeret spillet Counter-Strike på min PC, der har 0,99 GB RAM. Spillet kræver 256 MB. Når jeg forsøger at starte spillet, får jeg meddelelsen:

Instruktionen ved "0x10c63e2c" refererede hukommelse ved "0x0e7ba1a0". Hukommelsen kunne ikke "read". Klik på OK for at afslutte programmet.

Min søn vil sætte pris på lidt hjælp til farmand! (;

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 25-07-09 07:22

Der er en fejl ved programmet,den læser noget forkert kode,du er nødt til at geninstallere,kan ikke huske om man får en mulighed for at rep. når man smider disken i.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-07-09 08:37

Så vidt jeg husker kræver CS på visse windows-maskiner, at man selv definerer størrelsen af swapfilen (sidefilen). Dvs. gøre den større end systemet selv forslår. Dette gøres i indstillingerne:

Kontrolpanel -> System -> fanen; Avanceret -> afsnittet; Ydeevne -> knappen; [Indstillinger] -> fanen; Avanceret -> afsnittet; Virtuel hukommelse -> knappen; [Skift] -> ..definér nu størrelsen af din swapfil ved at sætte den op til mindst 3000 Mb.

Så sku' det vist køre. (Bemærk det 'æder' altså 3 Gb af diskpladsen på det drev du har bestemt, at swapfilen skal ligge på.)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-07-09 08:40

Ps. Der findes et værktøj til at 'rette' diverse indstillinger i pc'en til hjælp for at køre forskellige typer computerspil. Det hedder Gamebooster. Du kan evt. prøve det og se om det sku' løse problemet.

Du henter det hér: http://www.iobit.com/gamebooster.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dk

Dato : 25-07-09 10:29

mener at huske at, du skal ind på Counter-Strike's hjemmeside og hente en opdatering
for det er er en fejl i programmet.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-07-09 22:38

Der er lige så mange meninger om problemet, som der er løsninger (...deriblandt virtual memory settings ..som jeg nævnte tidligere):

http://www.anetforums.com/posts.aspx?ThreadIndex=28550

</MOLOKYLE>