/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
macromedia projector problem
Fra : rosekamp
Vist : 1234 gange
300 point
Dato : 24-07-09 22:02

Jeg har lige installeret Backpacker 3 og får den der åndssvage melding om at "Macromedia projector has stopped working" - jeg har googlet og googlet efter svar, men kan ikke finde noget brugbart - findes der slet ikke en løsning på problemet mon? Eller må vi bare finde os i at Macromedia projector [U]heller ikke [/U] er kompatibelt med Vista?

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 24-07-09 22:02

Flot kode

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-07-09 23:15

Det jeg kan se på nettet, så har du ret. Macromedia projector er ikke kombatibel med Vista.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-07-09 12:10

Har i ikke en ledig partition så i kan læse XP ind på den?

Man kan sagten have flere styresystemer på den samme PC.