/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Garmin Nuvi 660 - årgang 2007
Fra : lokemis
Vist : 896 gange
75 point
Dato : 23-07-09 19:50

Opdatering - kan det betale sig - og hvordan gør man

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 23-07-09 19:57

lokemis - skulle du ikke først lære, at lukke dine spørgsmål:

Citat
Spørgsmål
- Ubesvarede 5
- Besvarede 3
- Annullerede 15
- Slettede 0
Ialt 23

Spørgsmål, der ikke er blevet accepteret indenfor 90 dage, bliver automatisk Annulleret - det sker snart med dine Ubesvarede.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 23-07-09 19:58

Gå ind på denne hjemmeside: http://www.garmin.dk/register/

Kommentar
Fra : severino

Dato : 23-07-09 19:59

Ja især hvis kortet er flere år gammelt.
Hvis du blot bruger den til en tur hend til bageren søndag morgen, så er der nok ikke sket de store forandringer. - Men vis du bruger den meget på længere ture, både i indland og udland, så ville det nok være rarest, at den viser den rigtige vej.
Det hjælper jo ikke, at bande over, at den viser forkert, hvis man laller rundt med et forældet kort.
Den vil dog hele tiden forsøge at ændre kurs, hvis man køre forkert, så man skal nok komme frem; men ALLIGEVEL IK'!!!!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-07-09 20:55

Vi har lige opdateret vores Garmin med de nye kort. Vi undersøgte priser og det billigste var at gå i en forretning og købe opdateringerne på CD. Vi købte i El-giganten. Prisen kan jeg ikke huske men det var 200 kr billigere end at opdatere på nettet.

Kommentar
Fra : asan

Dato : 24-07-09 09:20

gå på nettet eller f.eks ind til t.hansen

du kan købe livslang opdatering for ca. 800,-
http://www.findpriser.dk/s/s1/garmin+opdatering/?gclid=CPOk9Zzr7ZsCFYYU4wodiF4b_Q

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-07-09 17:00

Citat
Jeg har fået svar og ønsker ikke, at andre skal bruge tid på at hjælpe mig

Jamen det lader vi så være med

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 25-07-09 03:01

Køb en "LifetimeUpdate" den koster kun 200.kr mere end en alm. Kortopdatering.

Du skal logge på den WEBadr. der står med meget småt skrift på det "Kreditkort" du køber.

Så bare følg anvisningerne på skærmen så går det OK,det ta´r bare lang tid ca.4 timer,da man skal Downloade kortet fra nettet.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 26-07-09 12:04

ja det kan,

Hvis det er den model du skriver
Garmin Nuvi 660 - årgang 2007

Så følger der en gratis opdatering med. du skal hente den på Garmins hjemmeside.

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 26-07-09 15:58

Hvis du aldrig har Registreret dig på

https://my.garmin.com/mygarmin/customers/myGarminHome.faces

så kan du muligvis hente en opdatering der , men det ser du når du har Registreret dig