/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
reparation af eternittag
Fra : haimesfrank
Vist : 7186 gange
20 point
Dato : 23-07-09 07:37

Hej,
Der er kommet et hul på ca. 1½cm. i diameter i vores eternittag.
Findes der et reparationsprodukt, så man selv kan reparere og ikke nødvendigvis skal udskifte hele pladen?
mvh
Peter Haimes Frank

Kommentar
Fra : iah

Dato : 23-07-09 08:00

Det spørgsmål finder du nok ikke noget svar på i denne kategori...

Accepteret svar
Fra : troldenesdhb

Modtaget 20 point
Dato : 23-07-09 09:31

Hul i taget er vel godt for religionen, så er det lettere at få kontakt op af

Men seriøst

http://www.lav-det-selv.dk/Forum/aff/4/aft/279/afv/topic/

Tagtæt
http://www.borup-kemi.dk/en/FarveAndKemi/Tag%20og%20Facade/Tagtat.aspx

skulle være et ok produkt. Kan købes de fleste tømmerhandler, Bauhaus osv

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 23-07-09 09:31
Godkendelse af svar
Fra : haimesfrank

Dato : 23-07-09 09:51

Tak for svaret troldenesdhb.