/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
sjov "pudearm"
Fra : Christa.N
Vist : 844 gange
100 point
Dato : 19-07-09 11:09

Jeg mindes at jeg engang har set en gadges pude, der forestiller en arm - jeg mener også at kunne huske den var japansk af oprindelse.......
Den fandtes i både en kvinde -og mandemodel.

Google plejer at være min bedste ven, men jeg føler mig svigtet .....
- er der nogen der kan hjælpe mig med det ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-07-09 11:11
Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 19-07-09 11:12

Det er ikke for at skade eller genere dit spørgsmål, jeg kommer med denne kommentar, det er, for at fortælle dig, hvor Råddent det er her på Kandu,dk. Her afsløre Piaskov så tydeligt hvordan hun Snadder i dine, Private indlæg, mm. (Prøv og tryk linket frem, og se om du også står der allerede.)

Har for mange point
Fra : dr_dem Vist : 148 gange
200 point
Dato : 18-07-09 18:37
--------------------------------------------------------------------------------
Go Joke ønskes
-----------------------------------------------------------------------------
Kommentar
Fra : piaskov
Dato : 18-07-09 18:39
--------------------------------------------------------------------------------
Her er joken over alle jokes.
http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=274712
-----------------------------------------------------------------
Det fremgår jo også, tydeligt, at piaskov er stolt over og kan gøre det,
og lægger det gerne til skue, for Kandu brugerne.
Så tag, dig for Gud,s skyld kraftig iagt, med hvad du skriver til andre,
eller modtager, af Råd og Vejledninger fra andre,
piaskov er en af kandu høgene, som linket jo tydeligt viser,
da andre kandu bruger, ikke har adgang til disse oplysninger, på normal vis,

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-07-09 11:15
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-07-09 11:15
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-07-09 11:16

Hey Klaudi, der var du hurtig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-07-09 11:17

En ny betydning af en "bjørneklo"

http://craziestgadgets.com/tag/pillow/

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 19-07-09 11:18

Og malerhjernen vic2000 giver stadigvæk alle skylden for egen dumhed

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-07-09 11:19
Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 19-07-09 11:28

Tusind tak - hvor er i hurtige !
- nu vil jeg stille og roligt tjekke de forskellige sider !

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-07-09 22:09

Citat
Her er joken over alle jokes.
http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=274712

Det er sikkert grundet linket her, at han beskylder pia for at snage... idioten fatter bare slet ikke, at hvis han klikker på det link, så er det STADIG kun ham selv, der kan se hans egne oplysninger,

Kommentar
Fra : Klaudi