/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
htlm
Fra : lillerus
Vist : 352 gange
100 point
Dato : 19-07-09 10:37

jeg bruger windows-mail pludseligt er programmet begyndt at fortælle mig
at min mailklient ikke understøtter html, det er meget irreterende jeg har forsøgtat afhjælpe problemet jeg er gået i funktionen vis i mail programmet og bedt det om at vise html, og
det er meget godt,men det skal jeg så gører for hver mail jeg modtager,jeg kunne godt bruge hjælp til at løse dette problem.mvh lillerus

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 19-07-09 10:43

Det er ikke for at skade eller genere dit spørgsmål, jeg kommer med denne kommentar, det er, for at fortælle dig, hvor Råddent det er her på Kandu,dk. Her afsløre Piaskov så tydeligt hvordan hun Snadder i dine, Private indlæg, mm. (Prøv og tryk linket frem, og se om du også står der allerede.)

Har for mange point
Fra : dr_dem Vist : 148 gange
200 point
Dato : 18-07-09 18:37
--------------------------------------------------------------------------------
Go Joke ønskes
----------------------------------------------------------------------------------
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-07-09 18:39
--------------------------------------------------------------------------------
Her er joken over alle jokes.
http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=274712

Det fremgår jo også, tydeligt, at piaskov er stolt over og kan gøre det,
og lægger det gerne til skue, for Kandu brugerne.
Så tag, dig for Gud,s skyld kraftig iagt, med hvad du skriver til andre,
eller modtager, af Råd og Vejledninger fra andre,
piaskov er en af kandu høgene, som linket jo tydeligt viser,
da andre kandu bruger, ikke har adgang til disse oplysninger, på normal vis,

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 19-07-09 10:55

@lillerus

Du blacklister bare den hjernelamme idiot der har skrevet første svar.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-07-09 11:04

Vic2000

Alle her på Kandu kan gå ind på den side på din profil, lige som du ved at klikke på en tilfældig profilnavn også kan gå ind på deres oversigt.
Det har man hele tiden kunnet og det skal du klage til Kandu over.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 19-07-09 11:10

granner01

Forlang ikke at den malerhjerne kan finde ud af at klikke på andres profil

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-07-09 11:19

Altså:

Denne henvisning har to slags adgange.
http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=89494

En til mig selv hvor jeg evt. kan rette i min profil

En til alle jer andre, så i bl.a kan søge på et af mine spørgsmål eller svar.

Hvis jeg så udskifter det sidste tal med en anden brugers - kommer jeg kun til den "åbne" profil.
http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=224839

Det er kun den som er logget ind med profilen som kan se det hele.

Ps. Det er mine egne profiler som jeg henviser til.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 19-07-09 11:22

vic2000 er en type der køre med klampen i bund og i første gear! - Han støjer for meget!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-07-09 11:27

Citat
Det er kun den som er logget ind med profilen som kan se det hele.

Eyvind...det kræver sq da lidt hjerne at finde ud af det....og det eneste vic2000 har er jo som Klaudi siger malerhjernen Og den er IKKE brugbar

Kommentar
Fra : severino

Dato : 19-07-09 11:51

Gammelt stivnet maling (Husk altid at sætte låget på, efter brugen)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-07-09 13:26

lillerus -> Glem 'de andre' kommentarer hér i dit spørgsmål

..men lad mig 'forsøge'/prøve, at besvare dit spørgsmål, som langt evnerne rækker

Først:

1.) Dit problem er tilsyneladende, at du ikke kan få vist emails i HTML format (..dét format du ellers normalt ser hjemmesider i, vha. din internet browser: IE, Firefox, Safari, Google Chrome osv.)

2.) Du kan garanteret indstille dir mailprogram til, om du vil se dine emails i tekst-format (*.txt) eller i (X-)HTML-format (*.htm, *.html, *.asp, *.aspx *, php, osv.)

Derefter:

Se om du kan finde en 'løsning' hér:

http://windowshelp.microsoft.com/Windows/da-DK/help/47342020-309f-4542-aa1d-7f98e1cf06591030.mspx

</MOLOKYLE>