/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
Manglende ikoner
Fra : Erik2802
Vist : 332 gange
100 point
Dato : 19-07-09 07:57

Hej. Når jeg er på nettet er der nogle hjemme sider hvor jeg ikke får hele siden med. Bl.a. Aabenraa Golfklubs hjemmeside. Den venstre bjælke hvor der kan trykkes på forskellige ikoner komme ikke på min computer. Er der nogen der har et bud hvad det kan være? Med venlig hilsen Erik

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-07-09 08:03

For lav skærm opløsning måske

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-07-09 08:06

Hvis hjemmesiden f.eks. er lavet til 1280x1024 og din skærm er sat til 1024x768
så kan der være problemer med at se det hele

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-07-09 08:08

Hvis menuen i venstre side ikke kommer frem, kan det jo os være du mangler JavaRuntime:
http://www.filehippo.com/download_java_runtime/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-07-09 08:26

http://www.aabenraagolf.dk/ virker fint her, det har nok ikke noge med JavaRuntime at gøre
nok nærmere noget med JavaScripts

Hvilken system og browser bruger du?

Kommentar
Fra : Erik2802

Dato : 19-07-09 08:32

Hej. Skærmopløsningen er høj. Runtimer er installeret. Jeg bruger XP prof. Øh - Browser. Hvor kan jeg se det. Undskyld, at jeg ikke har mere forstand på det :) Hilsen Erik

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-07-09 08:41

Så er det nok Internet Explorer du bruger, prøv at gå til menuen
Funktioner > Internetindstillinger, på fanen Sikkerhed er Internet markeret
klik på Standardniveau, klik på Anvend og så ok

Luk browser og prøv igen, virkede det,
hvis ikke må du vente til der kommer en der ved mere om det end mig