/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
reparation ?
Fra : Laura02
Vist : 772 gange
40 point
Dato : 18-07-09 22:28

Hej Jeg har et probelm med min asko opvaskemaskine,den bliver ved med at køre,det lyder som om det er pumpen, kan det ha`noget med programvælgeren at gøre? mvh Laura

Kommentar
Fra : iah

Dato : 18-07-09 22:34

Godt spørgsmål! Prøv at spørge en opvaskemaskinereperatør...

Kommentar
Fra : transor

Dato : 18-07-09 22:55

Hvordan skulle vi dog kunne svare på det ud fra dine oplysninger.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-07-09 22:59

Det kunne lyde som om overløbs bakken er fyldt, kan du tømme den uden at hive maskinen frem ? Hvis det er problemet, så må du hellere kontakte en reperatør, der er er utæthed et eller andet sted

Kommentar
Fra : Laura02

Dato : 19-07-09 09:15

okay det var måske lidt småt med oplysninger . prøver med lidt flere .displayet blinker hele tiden,kan dog ændre lidt i blinkeriet ,ved at holde start/stop inde i 5 sek.. Men den går igang bare jeg gir den strøm på o/1 før startede den jo ikke før jeg trykkede på start/stop knappen mvh Laura

Kommentar
Fra : Laura02

Dato : 19-07-09 09:20

hej igen glemte at sige at grov+fin sien er renset og har også renset vand tilførelsen ( var ikke noget galt ) og afløbs røret kunne jeg også næmt puste igennem mvh laura

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-07-09 10:30

Det lyder næsten som en reperatør skal i huset, men har du set i overløbs bakken ? Om den er fuld af vand

Kommentar
Fra : Laura02

Dato : 19-07-09 11:50

jeg har set i manulaen, der står ikke noget om nogle overløbsbakke men der jo også andre ting de glemmer ved nogle hvor såda en sidder

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-07-09 12:48

Den er i bunden af maskinen, min skuffe (Bosch) sidder fast og jeg skal have maskinen frem i lyset og om på siden, for at tømme den, på mange andre er det en skuffe som kan trækkes ud

Kommentar
Fra : Laura02

Dato : 19-07-09 13:07

ok prøver at få det frem i (lyset) tak for hjælpen mvh Laura

Kommentar
Fra : alka

Dato : 23-07-09 10:59

Læs i din manuel om maskinen Laura02. Det kan være programvælgeren der skaber sig. På nye maskiner kan man i dag ofte selv nulstille maskinen, så den får de indstillinger som den havde fra ny.