/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Slærmtrolden Hugo
Fra : hi9eking
Vist : 470 gange
50 point
Dato : 18-07-09 18:25

Hej. Jeg har fået fat i det gamle Hugo spil.
Men nu har jeg problem med at få lyden til det til at virke..? det er et lydsetup program med, men jeg kan ikke få det til at virke.
Er der nogen der kan hjælpe`?

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 18-07-09 22:13

Som regel i gammel spil plejer det at hjælpe i lyd- setup at sætte den til soundblaster

Kommentar
Fra : Alex2000

Dato : 22-08-09 01:40

Hvis det er et gammelt gammelt spil og din computer ikke er virkelig go. Kan det være svært at få lyd og grafik og den slags til at virke. Jeg havde samme problem før med gamle spil der ikke ville køre ordenligt eller ikke havde lyd pga spillende ikke er optimeret til det nye hardware. Men efterhånden som de laver bedre og bedre hardware så kan de også køre de gamle spil. Jeg har The Riddick til pc som kørte ad helvede til forde min hardware var for ny og for hurtig. Så købte jeg noget af det nyeste og bedste man kunne få den gang og prøvede så en dag igen og det virkede. Så med mindre du har noget af det nyeste og bedste idag som er optimeret til de gamle spil kan du næsten godt glemme at få det til at virke.

Kommentar
Fra : 123nu

Dato : 10-10-09 16:18

Kan du ikke fortælle hvad dit gamle hugo spil hedder
eller om det er det første - 2 - 3