/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Fra København til Hamburg
Fra : sweety101
Vist : 987 gange
65 point
Dato : 17-07-09 20:41

Hej..
Jeg skal ud og rejse om 2uger. Jeg bor i københavn, hvor jeg sammen med min familie skal til Hamburg lufthaven. Derfra tage vi så flyet.

Jeg vil hører om nogen her ude, der ved hvordan jeg sammen med min familie kan kommer billigt til hamburg lufthavn? eller hvilken nogle muligheder jeg har. Vi er fire personer.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-07-09 21:08

Flyver.......

DSB og DB har faktisk samarbejde om ruten, læs mere her:
København til Hamburg

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-07-09 21:10
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-07-09 21:13

ICE-togene holder "pause" på remisen ved Svanemøllen og er påmalet både DB og DSB logo.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 18-07-09 13:52

Der er mange muligheder: Fly / Tog og Bus - søg evt. på
http://www.google.dk/search?hl=da&q=k%C3%B8benhavn+hamburg&meta=&aq=f&oq=

Her findes f.eks. Eurolines http://www.eurolines.dk/koereplaner_priser/hamborg/ som koster kr. 337,- for hver vej, og det tager 5-6 timer. I alt ca. 2700,-

Og hvis I selv kører i bil til Hamburg Lufthavn - tager det ca. 4 timer for de 320 Km via Rødby-Puttgarden. Udgifter Benxin ca. 600,- + færgebillet 1120,- sammenlagt ca. 1800,-.

Prøv selv at søge andre muligheder.

Kommentar
Fra : sweety101

Dato : 19-07-09 00:04

tak alle sammen for jers svar..

Ja, vi kunne faktisk kører i vores bil, men problemet er at vi har meget bagage med. hvilket der ikke er plads til i bilen.

Det vil være smart vis man kunne låne en storbil her i kbh og aflevere den i hamburg,
jeg har kigget hos europacar(tror jeg nok den hedder), hos dem var det muligt, men jeg synes ikke de havde en stor bil, så der er plads til meget--
Vi har stærkt overvejet at tage med flyet fra KBH til Hamburg.., men vi må maks. tage 20kg med her fra. derfor er det et problem. Fordi fra hamburg må vi tage 30kg med til det land vi skal rejse til. Derfor vil vi jo miste 40kg.

Bus det lyder som en rigtigt god ide, men eurolines passer ikke med flyets afgangs tide.. men jeg prøver lige at søge videre om der er andre bus tider der passer..