/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Hjælp til Suzuki Intruder...
Fra : tullenulle
Vist : 729 gange
200 point
Dato : 16-07-09 14:41

Min intruder er begyndt at smide vand, det er et lille hul bag ved vandpumpen under motoren som det drypper ud af ?? Men kun når der kommer tryk på cyklen. hvad skyldtes det ?? Der er ikke vand i olien det har jeg tjekket...hvad nytte gør hullet ?? Håber der findes et klogt hovede som kan hjælpe mig med et svar.. kan evt sende et billede hvis i ikke forstår mit spørgsmål... Det kræver bare en mail adresse..
MVH Tullenulle.

Kommentar
Fra : tullenulle

Dato : 16-07-09 16:16

Lige et enkelt spørgsmål mere. Skal man ikke kunne dreje vandpumpen rundt når mc er i neutral ?? den sidder temmelig hårdt fast ?
MVH Tullenulle

Accepteret svar
Fra : klumme_k-rumme

Modtaget 200 point
Dato : 16-07-09 21:34

Citat
Men kun når der kommer tryk på cyklen.

Sikkert fordi DEN bestiller noget___?

Citat
Skal man ikke kunne dreje vandpumpen

TVIVLER_ medmindre du UDØVER direkte VOLD mod samme.
Eller ? tænker jeg på en OLIE_PUMPE..???

Jeg har et par Bøger/ Haynes om samme Cykel= PDF!!!!!, hvis det skulle hjælpe dig.
Smid en PM inden kl 24 og det er dit.
Lige opgiv ÅRTAL/ Motorstørrelse og TYPE= opgivet_ for ikke at LØBE forkert af__ DET.

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 16-07-09 21:40

BTW: er det kun når den bliver VARM/ se DMI.

Ellers kunne det JO være der BARE var for MEGET vand på, og som
andre RADIATORERE, begynder med at SMIDE/ pisse_ overskydende VAND/ UD.
Da der sikkert ikke er plads til det.

Ellers har du sikkert et MEGET lille HUL/ STORT_ penge-problem
som helt sikkert skal rettes, før en langtur.

Men som skrevet, har det på en Haynes, der som / som regel
beskriver SAMTLIGE PROBLEMER, angående alt på din cykel.

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 17-07-09 05:38

GLEMM DETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 17-07-09 05:41

nOTA___ ben

den kan købes på Q_Xlllllllllllllllllllllllllllllllll.
men ikke fr amig. elle ska du henteden her

http://www.motorosok.hu/szervizkonyvek/index_eng.htm

MEN FUCK_____et svar va at pisse på--------
NU bliver jeg pist alle INTRUDERE //////////////
grundet DIG______________________

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 17-07-09 05:43

PISssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss of

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 17-07-09 06:00

Kan endda se // KEINE VIRAGO´er
men find skidtet selv_

det kan ikke betale sig at følge råd og andet HER/HÆR

Kommentar
Fra : jeansgade

Dato : 19-07-09 20:33

slidt pumpe. send lige et billede af det

Godkendelse af svar
Fra : tullenulle

Dato : 20-07-09 09:56

Tak for svaret klumme_k-rumme. går på jagt efter den bog du omtalte... og ja nok svarede jeg ikke med det samme, men der findes jo også andre ting i verden såsom weekend arbejde ;o(

MVH Tullenulle

Kommentar
Fra : jeansgade

Dato : 04-08-09 14:54

hvor fanden lå svaret på dit spørgsmål i den besvarelse, kan man undre sig mange gange

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 23-09-09 22:00

Tak for svaret klumme_k-rumme. går på jagt efter den bog du omtalte... og ja nok svarede jeg ikke med det samme, men der findes jo også andre ting i verden såsom weekend arbejde ;o(

MVH Tullenulle
Tja:::::: når jeg ikke har hort fra dig, så kan den hentes under tip/s, eller hos mig.

men stadig årgang osv

Og ja_dak kører stadig mellem MØJ_UNGER.
DVS: klumme og krumme / brugere herinde_ IKKE MIG.

Citat
Og mange andre = keine problemer = landevejen

Men her og andre steder på ``nettet`` BROK OG NASSERI..

Håber du finder ud af det.

////

Citat
hvor fanden lå svaret på dit spørgsmål i den besvarelse, kan man undre sig mange gange

LÆS OG LÆR__
hvor svært kan det være,

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 23-09-09 22:03

fra et rimeligt GODT tip::.

http://www.kandu.dk/tip20134.aspx