/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
trykkeri som laver flipbøger?
Fra : Ringo_Gringo
Vist : 505 gange
100 point
Dato : 15-07-09 09:10

Hej

Jeg leder efter et dansk trykkeri som laver Flipbøger, altså en lille bog med en animation man kan afspille ved at bladre hurtigt gennem siderne.
Jeg er ude efter et trykkeri som kan trykke disse til en lav pris.

Udenlandske kan også have interresse, men prisen skal være lav og det er også et krav at man skal kunne bestille 100stk. de fleste jeg kan finde sælger min. 1000 stk.

MVH
RG

Kommentar
Fra : kj

Dato : 15-07-09 09:19

Princippet kender jeg, men hvad krav stiller du til indbinding. Da jeg var barn tegnede vi dem på en limet blok.

Kommentar
Fra : Ringo_Gringo

Dato : 15-07-09 09:31

jeg vil gerne have de er "flotte" altså de må gerne have en hård for og bagside, med tryk på.
Jeg kan også sagtens selv lave en post itt med tegninger på, men jeg er interresseret i en trykt udgave.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 15-07-09 09:36

Med det oplag du beskriver vil der være en mulighed i digitalprint og spiralindbinding

Kommentar
Fra : Ringo_Gringo

Dato : 15-07-09 09:55

jeg tænker umidelbart at de skal være ca 10cm x 6cm eller sådan ca. ihvertfald.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 15-07-09 10:05

Digitaltryk/print vil være det billigste, indbindingsprisen vil nok overstige trykningen

Kommentar
Fra : Ringo_Gringo

Dato : 15-07-09 10:15

yes... men det jeg er ude efter er ikke en kommentar om hvordan man gør, jeg vil bare have kontakt til et trykkeri som kan lave et video klip om til en flipbog.