/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
expert hjælp til køb af ny pc
Fra : olhund
Vist : 638 gange
40 point
Dato : 14-07-09 23:17

Jeg over at købe en ny pc til omkring en små 4000 kr som kan trække de flest spil også 3D spil men jeg har ikke det helt stor forstand på pc dog har jeg vis krav og så skal den ikke brænde sammel i varm vejer hvad ville i evt anbefalde

over 2,6 ghz

min 250 gb hardisk

grafikkort 1 gb

4 gb ram

P.S Jeg har det svær ikke mer en 40 point

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-07-09 23:40

Den er svær alene grafikkortet koster det som du vil købe en hel computer for, kan du slække lidt på kravene ? Ellers må du ud og se på brugt udstyr, der er faktisk ret kraftige maskiner, på Qxl og DBA (men de koster som regel derefter )

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 14-07-09 23:47

Jeg synes måske lige du stiller lidt høje krav til en maskine der kun må koste 4000 kroner, især med de 1gb på grafikkortet, men hvis du kan nøjes med 512, så ser den her fin ud.

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?sp=all&pid=629621

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 14-07-09 23:53

Jeg bakker ovn 100 % op. Har lige "scannet" lidt på nettet, og de kan blive helt umuligt at finde en bærbar til 4000 kr, som lever op til dine krav. Og du skal ikke undskylde, at du kun har få point til uddeling. Vi er mange, der gerne svarer, så godt vi overhovedet kan, for 0 point . Men enten må du ofre et par tusindsedler mere, eller følge rådet fra ovn, og se dig om efter noget brugt.

Men forresten: Er det en stationær du vil købe, og har du skærm mm i forvejen skulle det da nok kunne lade sig gøre. (Jeg tænkte sgu først i bærbar, fordi de fleste køber sådan en i vore dage )

MVH

Kommentar
Fra : olhund

Dato : 14-07-09 23:53

hej
jeg er lige ved at tjek at den hjem http://bitdata.dk/

Kommentar
Fra : olhund

Dato : 14-07-09 23:55

att heller22

ja det er en stationær pc og jeg har selv en 17" fladskærm at mærker Medion

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 15-07-09 00:02

Her er en supermaskine til 1600 kr mere end du har, bare til sammenligning med hvad du ellers finder:

Game - Super Silent
Super Silent Gaming er til gameren der vil have vild ydelse, men også en computer der ikke lyder som en racerbil. Maskinen er spækket med det kraftigste kvalitetshardware og kører selv de mest krævende applikationer.

Leveres med: 4GB RAM, 500GB harddisk, Radeon HD4850 1024MB Passivt kølet grafikkort og DVD brænder. Bemærk: Skiftes der til et andet grafikkort kan vi ikke garantere samme lave støjniveau i computeren.Priser fra: 5635,-Basiskonfiguration
Harddisk: 1x Western Digital, Serial ATA-300, 500 GB, , 16 MB RAM: 1x Mushkin, 4 GB ( 2 x 2 GB ), 800 MHz ( PC2-6400 )
Grafikkort: 1x ATI Radeon HD 4850, 1 GB - GDDR3 SDRAM, PCI Express 2.0 x16 Lydkort: 1x Onboard Lydkort, 7.1 surroundkanal
DVD: 1x Samsung, DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM-drev Netkort: 1x Onboard Netkort, Gigabit
Kabinet: 1x Antec, Minitower Tilbehør: 1x Universe at War: Earth Assault - PC

Kan ses her: http://www.trendpc.dk/konfigurator/morten_harddisk.php?type=PC

Så er du dæleme godt kørende

Mvh

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 15-07-09 00:03
Kommentar
Fra : heller22

Dato : 15-07-09 00:48

Helt sjovt, for http://bitdata.dk/ er den samme som http://www.trendpc.dk/konfigurator/morten_harddisk.php?type=PC, og den bedste, med det grafikkort du kræver er den sidste jeg linkede til http://www.trendpc.dk/konfigurator/morten_harddisk.php?type=PC&mode=showGroup&groupid=3 med den her: Game - Super Silent

Mvh .

PS! Havde glemt det her: "expert hjælp". Jeg er IKKE expert, men håber at kunne være lidt til gavn alligevel

Kommentar
Fra : olhund

Dato : 15-07-09 09:24

att helle22
jeg fandt den her

http://www.topdata.dk/product.asp?product=6076

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 15-07-09 11:14

"Harddisken er den hurtige harddisk fra WD med hele 16MB cache", wow hele 16MB uha da ;)

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 15-07-09 12:29

Hej olhund.

Fin pc du har fundet. Men du var da ude efter en med 1GB grafikkort . ik?
Citat
512MB DDR3 GEFORCE GTS250 GRAFIKKORT (EFTERFØLGER TIL 9800GTX+)
Dette er i den du ser på , men det har du vel set?

Mvh

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 11-08-09 19:26

Hej bruuno117
Citat
"Harddisken er den hurtige harddisk fra WD med hele 16MB cache", wow hele 16MB uha da ;)
Er du ironisk , for det ser da ud, som en trykfejl?