/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Tv shows
Fra : SlowPols
Vist : 479 gange
200 point
Dato : 14-07-09 21:41

Hey for et par år siden kørte der nogle slags dokumentar reality programmer med børn. Det ene var med Gene Simmons fra Kizz der skulle lære nogle børn og spille rock og så var der et hvor det var en masse børn der skulle et eller andet bro-agtigt i en jungle.
Begge programmer var fra england eller usa
er der nogen der ved hvad de hedder?

- slowpols

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-07-09 22:48

The Gene Simmons TV show, called Gene Simmons Family Jewels, is a reality TV program that follows the KISS rocker and his family as they go about their daily lives.
Tror det er det her du mener ??

Kommentar
Fra : SlowPols

Dato : 14-07-09 22:56

nej børnene var ikke hans børn.. han skal lære en masse problembørn at spille en koncert.. lidt "school of rock" agtig situation..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-07-09 08:50

Mon det så ikke har været

Gene Simmons's Rock School??

http://www.tv.com/gene-simmons-rock-school/show/41791/summary.html

Kommentar
Fra : SlowPols

Dato : 15-07-09 12:03

Ja det var det ene..
Er der nogen der kender det andet?

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 16-07-09 13:53

hvad er
Citat
bro-agtigt i en jungle
?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-07-09 10:05

Prøv at se om det med junglen kan være imellem her

http://www.google.dk/search?hl=da&q=tv+reality+shows%2Bchildren+in+the+jungle&meta=&aq=f&oq=

det er ikke mange oplysninger du kommer med, så det er ikke så nemt at finde

Kommentar
Fra : SlowPols

Dato : 18-07-09 20:00

ja altså det var en masse engelske børn som skulle bygge en slags hængebro i en jungle til dyrene eller sådan noget i den retning.

Kommentar
Fra : Nordsted1