/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Tv signal
Fra : JubazKan
Vist : 470 gange
15 point
Dato : 13-07-09 13:17

Jeg står nu og skal vælge en ny udbyder til mit tv da det gamle signal snart slukkes.

Jeg har kigget lidt på boxer tv, syd energi's og tdc via lysleder kabel, og viasat med alm parabol.

Jeg synes det er lidt at en jungle. Men vil selvfølgelig have det bedste og billigste. Så jeg spørger hermed om der ikke findes en side hvor man har et overskuelig overblik på de forskellige priser, hvor priserne bliver sammenlignet????

Kommentar
Fra : severino

Dato : 13-07-09 13:29

Det er ikke nok med at sammenligne priserne. Du er vel også interesseret i det programudbud som den enkelte har på sin forbindelse, og om de har de kanaler som du priotere højt.
Så som sådan, er de ikke til at sammenligne, lige som du ikke kan sammenligne en SKODA og en Mercedes.
I begge tilfælde har du et produkt, som udgangspunkt kan det samme, men herefter høre alt sammenligning op, med hensyn til pris og komfort.

Find ud af hvad muligheder du har, der hvor du bor, og hvad du så får for pengene.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-07-09 13:38

Citat
Jeg står nu og skal vælge en ny udbyder til mit tv da det gamle signal snart slukkes.

Der er ikke noget der bliver lukket hvis du har en UDBYDER

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-07-09 14:07

Citat
lige som du ikke kan sammenligne en SKODA og en Mercedes.

- det kan man da sagtens! Skoda ruster ikke nær så hurtigt som en Mercedes...

Kommentar
Fra : JubazKan

Dato : 13-07-09 14:10

Citat
det kan man da sagtens! Skoda ruster ikke nær så hurtigt som en Mercedes...

Hey Stouenberg jeg har selv en Mercedes... Og der er intet rust i..

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-07-09 14:15

- har du købt den i fredags? Så kig efter igen på fredag...

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 13-07-09 16:26

Og man kan ikke forlange en Mercedes, hvis man kun har købt en Fiat...

Man kan sige hvis du vil have hele Tv-pakken koster den også derefter... om så det er TDC, Viasa, Stofa.....m.m. eller andre udbryder..
Mange udbryder tilbyder en grundpakke/storpakke og herefter kan man tilvælge flere kanaler hvis man har brug for det... Så hvis du bare vi se Dr.1 og TV2 skal du vælge basis/grundpakken, men hvis du vil se de mest tilgænglige kanaler skal du vælge den store pakke (Zulu, Tv3+, Tv3 plus, m.m.

Hertil kommer også en tilslutningspris hvis de skal til at installer/grave kabel ind i dit hus..... Så kontakt de forskellige udbryder og få en pris, samt hør hvad de har af udbrud/kan tilbyde...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-07-09 17:17

Citat
Jeg har kigget lidt på boxer tv, syd energi's

MidVest Bredbånd som flere jyske elselskaber har investeret i går konkurs på onsdag, og elkunderne kommer til at betale regningen.
Kilde: TV2 Tæsk-TV.

Man skal vel dermed holde sig fra elselskabernes tilbud, DONG har kastet håndklædet i ringen for længe siden, erkendende at der er lige så lidt fremtid i at lave "konkurrenceløsninger" som det er tilsvarende med små mobilselskaber..........kunderne er simpelthen for troløse og skifter lige så hurtigt som en vis beklædningsgenstand.

Viasat har haft ry for ikke at ville slippe kunderne, som f.eks ved at sende regninger til kunder der havde sagt op, jeg ved ikke om de har ændret politik, eller det måske bare var edb-rod.

De forskellige selskaber er også selv bundet af kontrakter med deres leverandører og er nødt til at sammensætte programpakker....og priser...efter dette.

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 13-07-09 22:47

hej
hvilke kanaler kan du se nu ?
hvor bor du i landet ?
her i sønderjylland kan jeg se Dr1 Dr2 DrUpdate Tv2 + en bunke Tyske kanaler
med en Dvb-t modtager og en god digital antenne.