/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Guitar hero dongle til PS3
Fra : Oister
Vist : 534 gange
50 point
Dato : 12-07-09 23:54

for ikke så lang tid siden havde jeg indbrud, de tog min playstation 3 ink. spil og donglen til min trådløse guitar hero guitar.
nu skal jeg så ud og have ny PS3 og selvfølgelig skal jeg have guitar hero igen.
det smarte kunne nu være hvis jeg kunne finde en dongle til min guitar.

så hvis der er nogle der ved hvor man kan købe en.
eller måske er en der ude der har en guitar, der er gået i stykker og derfor har en dongle til overs.

håber der er nogle der kan hjælpe.
på forhånd tak.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 13-07-09 15:52

vil det sige at guitaren ikke virker med den indbygget BT i ps3'eren at der sakl en ekstre til ??

Kommentar
Fra : Oister

Dato : 13-07-09 16:11

det er fuldstændig korrekt antaget

http://www.wired.com/images_blogs/photos/uncategorized/2007/10/04/dsc03940.jpg
(her kan man se den)

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 14-07-09 19:27
Kommentar
Fra : Oister

Dato : 14-07-09 20:55

det har jo sådan set ikke så meget med "les paul receiveren" at gøre.
det er jo bare coolshop, og et lamt bundle tilbud du linker til :S

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 17-07-09 10:32

link til sted som handler med ps3 udstyr ? kunne det tænkes at de evt kunne/vide om de kan købes løse og komme med en pris?